Gå til innhold

Hund + vugge???????????

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er litt usikker på hvordan det går... Om kanskje hun skal hoppe opp for å se og tipper vuggen? Noen med erfaring? Kom plutselig på tanken :s

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hos oss gikk det helt fint,hunden var ikke så intressert i babyen når hun var så liten,holdt med snusing ellers,men ikke når hun sove:)

Skrevet

Har tenkt tanken selv...har ikke erfaring ang. dette, men vil tro at det spørs litt på hundens størrelse. Jeg har en medium stor hund, som akkurat ikke vil nå opp for å kunne se babyen. Jeg vil tro at dersom han hopper opp med forlabbene for å se, så vil han skvette noe innmari siden det er en vugge og den vil svinge på seg...vil nok ikke gjenta det flere ganger da.

Har du en større hund som kan se nedi vuggen stående så vil jeg tro at du ikke får noen problemer;)

Tror ikke vuggen vil tippe helt over i hvertfall, hvis du har en ordentlig og stødig en.

Skrevet

Jeg har ikke erfaring med hund. Vi hadde katt. Som prøvde seg....

Men vi hadde ei enorm høy vugge. Lånte ei gammel ei.

Heldigvis tapte katten.

Har dere kjøpt vugge?

Kan jo prøve å sette den frem og se reaksjonen? Om den vil hoppe opp eller prøve seg på andre måter?

Kan jo være den vil reagere litt mer når der kommer en baby som gir lyd. Men hvis dere er ekstra på vakt de første dagene/den første tiden?

Kan jo uansett ikke gå fra, selv om dere ser at hunden ikke bryr seg. Plutselig en dag kan den jo gjøre det likevell?

Om den ikke tipper vuggen, eller enda bedre kipper seg helt. Er det jo en liten fare for kvelning om hunden hopper opp også.

Skrevet

Hehe, dette lurte jeg også på=D

Vi har en stor han hund, og er redd han skal legge hodet på kanten, og slik velte vuggen =S Også om han kommer til å stå på to oppetter vuggen og velte den på den måten. Men er vel bare å ta den frem litt før så han blir vant til den, la han lukte og se at den beveger seg...

Regner med at det kommer til å gå helt fint! Men han er vant til barn fra før av da, bare en stund siden han var med barn sist! Uansett Lykke til=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...