Rusketuska Skrevet 21. juni 2007 Forfatter #9 Skrevet 21. juni 2007 Thank you "shnuppiiiiii" ) Løper inn;))
Rusketuska Skrevet 21. juni 2007 Forfatter #11 Skrevet 21. juni 2007 Haha ) For en "tråd"....:0)) Men... nå har jeg svart ) :0)
Rusketuska Skrevet 21. juni 2007 Forfatter #13 Skrevet 21. juni 2007 hehe ) Du er altfor god!!! )'¨ Å kunne si så mye, av så lite!!!¨ Helt utrolig!! Men, så artig og, da man ser ting stemmer ;0)) Takk så utrolig mye!! Ikke bare for det du "ser", men for at jeg ser du har rett ) Morsomt!!))) MEN........................ .................................................. HJELP!!! Vinflaska er tom!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ikke har jeg hatt besøk heller!!!!!!!!!!!! Er det meg eller?? hihi......) Skulle ha lagt meg for lenge siden, men sååå deilig å slappe av en kveld ) I morgen tidlig, kan jeg bare sende Lea inn tiul storesøster ) For hun har tv på rommet ;9 Og da kan mor bar enyte morgenen litt lenger ) DET er faktisk det som er deilig med at ungene blir større )
Twig Skrevet 21. juni 2007 #14 Skrevet 21. juni 2007 Hehe, det er kooselig å se du er fornøyd vennen =))) Hihii, vært ute i kveld, eller bare slappet av hjemme? Åååh, ja jeg gleder meg til den tiden kan du si.. *ler* ,men vesle hønetupp her våkner ikke før 10, så da går det greit )
Rusketuska Skrevet 21. juni 2007 Forfatter #15 Skrevet 21. juni 2007 Neida, her sitter jeg hjemme ) Stig har vært "barnevakt" i kveld......( jeg og ene sønn var på avslutning på skolen, han begynner på ungdomsskolen nå, så det var en litt "høytidelig" kveld...:0))) Og i morgen er alle ungene hjemme...nesten.. Bare deiligå slappe av litt, men hadde aldri trudd jeg skulle sitte sååå lenge )) Først begynner å skrævle så tar det aldri slutt ) hehe ) Du har forresten post )
Twig Skrevet 21. juni 2007 #16 Skrevet 21. juni 2007 Ååååh, sånn jaa!! ) Ja alle er ferdig på skole nå? Hehe.. når man først setter i gang, så blir man pokker meg aaaldri ferdig gjør ikke meg noe det altså.. selv om jeg burde finne lakenet snart.. det har du og =))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå