Rusketuska Skrevet 20. juni 2007 #1 Skrevet 20. juni 2007 Så du skrev her at du gikk på noe som het "lavkaloridiett".... Kunne du fortelle litt om det er du snill?? Selv går jeg til en helsepleier, eller et eller annet ( sendt videre av fastlegen" , men dietten hennes er utrolig vanskelig å følge!! ( ikke brød, ikke pasta, poteter, ris etc etc....) Med 5 unger er det rett og slett nesten umulig å ha et slik opplegg... Men, lavkaloridiett.... hørtes spennende ut... Hva spiser du da???
Cat.68 Skrevet 20. juni 2007 #2 Skrevet 20. juni 2007 Skrev jeg lavkalori?? Isåfall skrev jeg forferdelig galt. Jeg går på lavkarbodiett, noe ala det din helsepleier anbefaler vil jeg tru. Ikke noe pasta,brød,poteter eller ris. Ei heller frukt, eller sukker.
Rusketuska Skrevet 20. juni 2007 Forfatter #3 Skrevet 20. juni 2007 Kanskje jeg leste kjapt og galt? :0)) Men... synes du ikke det er vanskelig å ikke spise slik mat?? Det synes nemmelig jeg!! Sukker er greit! Det spiser jeg aldri uansett!! Men.. alt det andre da...... ikke lett....... Ikke frukt heller?? Hmm?? Jeg vet disse "kostholdsekspertene" sier mye forskjellig ) Jeg har ei god venninne, som jobber med dette i nabokommunen, og hun oppfordrer folk til å spise brød til frokost, og en skikkelig lunsj ( istedet for den digre middagen vi ofte tar... jeg i allefall....) og lett og enkelt ellers..... Men, ikke lett å ikke spise pasta f.eks..... eller brød... Har prøvd å spise disse rug knekkebrøda, for de er gode..... Men, desverre, vekta mi står enda på det samme.... ( kan det være rødvina kanskje?) :0))) ))
Cat.68 Skrevet 21. juni 2007 #4 Skrevet 21. juni 2007 Nei jeg synes ikke det er vanskelig i det hele tatt, Jeg får jo spise ALT som jeg synes er godt ;o)) Isteden for ris eller pasta eller poteter lager jeg oftest blomkål eller brokkoli og jeg spiser en del egg og bacon til frokost. Brød er fy på dieten min også rug knekkebrød, men etterhvert kan man gå over på litt fiberrik. Sjekk denne linken her kan du få råd og veiledning. www.lavkarbo.no
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå