Gjest Skrevet 20. juni 2007 #1 Skrevet 20. juni 2007 og jeg er ikke gravid! Men jeg skjønner ikke dette,jeg har sånn ømme bryst og i dag hadde jeg vondt i brystvortene! særlig den ene..jeg har aldri hatt d uten å være gravid så vidt jeg husker..og jeg har kjent litt stikninger i brystene og i nedre del av magen.Det har ikke vært sånn hele tiden,bare en gang iblant..kansje d er normalt uten å være gravid..?Er d andre som har opplevd dette? Dere må kansje lese de siste innleggene mine så dere vet litt mer om meg...så dere kan svare..Håper på svar fort!
just_mee Skrevet 21. juni 2007 #4 Skrevet 21. juni 2007 vis du er så nervøs osv for å være gravid ( og ja har lest de andre innleggende) så dra til legen å ta en blod prøve der hvor de måler hcg nivået der. da får du i alle fall et proft svar
Gjest Skrevet 21. juni 2007 #5 Skrevet 21. juni 2007 jeg leste i en annen tråd at du sier du må ta pillen i en uke for å være sikret.. men det er faktisk 2 uker. bare sånn at du er klar over det hvis du skulle glemme å ta den..
Gjest Skrevet 21. juni 2007 #6 Skrevet 21. juni 2007 Hei.Må man ta pillen i 2 uker før man er sikret? D var rart,på pillepakka mi,yasmin,står d 1 uke..
Gjest Skrevet 22. juni 2007 #8 Skrevet 22. juni 2007 jeg bruker også yasmin og det står 2 uker på min, og det var det jeg fikk beskjed om av helsesøster da jeg begynte med dem.
Gjest Skrevet 22. juni 2007 #9 Skrevet 22. juni 2007 Rart,se på felleskatalogen på nettet da,om yasmin,der står d 1 uke,akurat som på eska mi! Går d an at d står forskjellige ting fra eske til eske da ???
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå