Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

og jeg er ikke gravid! Men jeg skjønner ikke dette,jeg har sånn ømme bryst og i dag hadde jeg vondt i brystvortene! særlig den ene..jeg har aldri hatt d uten å være gravid så vidt jeg husker..og jeg har kjent litt stikninger i brystene og i nedre del av magen.Det har ikke vært sånn hele tiden,bare en gang iblant..kansje d er normalt uten å være gravid..?Er d andre som har opplevd dette? Dere må kansje lese de siste innleggene mine så dere vet litt mer om meg...så dere kan svare..Håper på svar fort!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

vis du er så nervøs osv for å være gravid ( og ja har lest de andre innleggende) så dra til legen å ta en blod prøve der hvor de måler hcg nivået der. da får du i alle fall et proft svar

Skrevet

jeg leste i en annen tråd at du sier du må ta pillen i en uke for å være sikret.. men det er faktisk 2 uker. bare sånn at du er klar over det hvis du skulle glemme å ta den..

Skrevet

Hei.Må man ta pillen i 2 uker før man er sikret? D var rart,på pillepakka mi,yasmin,står d 1 uke..

Skrevet

jeg bruker også yasmin og det står 2 uker på min, og det var det jeg fikk beskjed om av helsesøster da jeg begynte med dem.

Skrevet

Rart,se på felleskatalogen på nettet da,om yasmin,der står d 1 uke,akurat som på eska mi! Går d an at d står forskjellige ting fra eske til eske da ???

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...