Gjest Skrevet 20. juni 2007 #1 Skrevet 20. juni 2007 Tenkte at vi kan lage en liten liste over hvem vi er, alder og hvor vi bor hen! Ser det er ulike lister på de ulike trådene, men her kan vi jo samle oss alle sammen! Kanskje vi kan få til noen "snart-klar-treff" også - dersom det er stemning for det selvsagt! Jeg kan begynne - og jenter: føy gjerne til elementer som mangler i listen! Navn: Ine Alder (deg og din kjære): 25 + 27 Bor: Bergen Sivil status: samboer Barn: Ingen enda Ønsker oss antall barn: 3 Dyr: katt Utdannelse: høyskole, jobber med barn/unge Begynner å prøve: desember 07/januar 08 Prevensjon: kuttet ut pillen i okt 06, brukt Babycomp siden februar 07 Bestemt deg for vogn: kanskje - simo duo Bil: Audi Ønsker å være med på treff: JA!
Lotta med novembergutt Skrevet 21. juni 2007 #2 Skrevet 21. juni 2007 Navn: nathalie, men det er ikke sant;) Alder (deg og din kjære): 26 + 32 Bor: Norge Sivil status: samboer Barn: Ingen enda Ønsker oss antall barn: 3 Dyr: Nei Utdannelse: Holder på med en 6 årig - 3 år igjen Begynner å prøve: Oktober 08 Prevensjon: Slutta med pillen i mai 06 Bestemt deg for vogn: nei Bil: VW Ønsker å være med på treff: nei... - vil være anonym foreløpig. Kanskje treff når jeg blir gravid:)
Hera83 Skrevet 21. juni 2007 #3 Skrevet 21. juni 2007 Navn: Bruker nicket her Alder (deg og din kjære): jeg er snart 24, han er 26 Bor: Møre og Romsdal Sivilstatus: Samboer Barn: Ingen ennå Ønsker oss antall barn: 2 eller 3 Dyr: Hund Utdannelse: Ett år igjen av bachelorgrad på høgskole Begynner å prøve: August/september 2007 Prevensjon: P-piller i 3 uker til Bestemt deg for vogn: Tja.. Kanskje... Syns Simo Duo i svart er fin! Bil: Akkurat nå VW Golf, men sambo ser etter stasjonsvogn Ønsker å være med på treff: Usikker
ventejenta Skrevet 21. juni 2007 #4 Skrevet 21. juni 2007 Navn: ventejenta får holde.... Alder (deg og din kjære): Begge 26 Bor: Sørlandet Sivilstatus: Samboer Barn: Ingen Ønsker oss antall barn: 2 eller 3 Dyr: Ingen, men ønsker meg hund.. Utdannelse: Sykepleier Begynner å prøve: September/Oktober 2007 Prevensjon: P-piller tidligere, kondom nå... Bestemt deg for vogn: ikke tenkt på det, utrolig nok.... Bil: tre-dørs toyota, blir nok en stasjonsvogn etterhvert Ønsker å være med på treff: Sannsynligvis ikke....
EnLitenPrins Skrevet 21. juni 2007 #5 Skrevet 21. juni 2007 Navn: hemmelig så lenge Alder (deg og din kjære): 19 og 21 Bor: Møre og Romsdal Sivilstatus: Samboer Barn: Ingen Ønsker oss antall barn: 2 eller 3 Dyr: 2 katter og 2 rotter Utdannelse: 2 forsjellige Gk,skal begynde på mitt 3 Gk nå... Begynner å prøve: September/Oktober 2007 Prevensjon:P-piller før,ingenting nå..men er forsiktige.. Bestemt deg for vogn:emmaljunga egde duo! viss jeg ikke finner noe som frister mere da.. Bil: Har en ugly nissan sunny nå... Ønsker å være med på treff: Kunne kansje ha tenkt meg det faktisk
Gjest Skrevet 21. juni 2007 #6 Skrevet 21. juni 2007 Navn: Uviktig Alder (deg og din kjære): 25 + snart 29 Bor: Hordaland Sivil status: samboer Barn: en skjønn rakkergutt Ønsker oss antall barn: 3 Dyr: katt og kanin Utdannelse: universitet, 1 år igjen av master Begynner å prøve: september ) Prevensjon: har hatt hormonspiral, men bruker nå kondom Bestemt deg for vogn: nei... Bil: VW Ønsker å være med på treff: kanskje det, ja...
*stjerneklar med GULLSTJERNE* Skrevet 21. juni 2007 #7 Skrevet 21. juni 2007 Navn: Stjerneklar så klart! Alder (deg og din kjære): 28 + 29 Bor: Oslo Sivil status: samboer Barn: Ingen Ønsker oss antall barn: 2- 3 - 4? Dyr: ingen Utdannelse: universitet, 1 år igjen av master Begynner å prøve: september Prevensjon: Slutta for halvannet år siden, hopper av i svingen.. Bestemt deg for vogn: nei..., men syns en liten og nett en er fin. ikke peil på navn Bil: Stasjonsvogn. Ønsker å være med på treff: Tviler på det
Blåbærmuffins Skrevet 22. juni 2007 #8 Skrevet 22. juni 2007 Navn: Litt for uvanlig navn Alder (deg og din kjære): 25 + 26 Bor: Bodø Sivil status: Samboer Barn: Ingen enda Ønsker oss antall barn: Jeg vil ha 2, han vil ha 3 Dyr: Ingen Utdannelse: Ferdig med 2. år på sykepleien Begynner å prøve: enten til høsten, eller april 2008... Prevensjon: kondom rundt el-tid Bestemt deg for vogn: nei, men svigers betaler iallfall ) Bil: Ford + Audi, ingen stasjonsvogner så må ha ny hvis det kommer en baby. Ønsker å være med på treff: Ja, men tvilsomt at det er så mange av oss her i nærheten..
Hemmeligheten Skrevet 22. juni 2007 #9 Skrevet 22. juni 2007 Navn: TauZa Alder (deg og din kjære): 23+ 26 (24-27 i år) Bor: Sunnmøre Sivil status: samboer Barn: Ingen enda Ønsker oss antall barn: jeg 3, han 2 Dyr: nix Utdannelse: Bachelorgrad, jobber med barn Begynner å prøve: Jeg mener desembe,r så får vi se. Prevensjon: tok ut p-staven i begynnelsen av mai Bestemt deg for vogn: nei Bil: WV passat den ultimate familiebilen Ønsker å være med på treff: når jeg har blitt gravid
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2007 #10 Skrevet 22. juni 2007 Navn: :-) Alder: 23 Bor: M&R Sivil status: samboer Barn: ingen Ønsker oss antall barn: 3 Dyr: hund Utdannelse:1 år igjen på høyskole Begynner å prøve: september/oktober Prevensjon: kondom i "usike" perioder.Sluttet med pillen 7måneder siden Vogn: mange fine...
Vesla89 - Er lei! Skrevet 23. juni 2007 #11 Skrevet 23. juni 2007 Navn: Kommer senere engang =) Alder: 18 år Bor: Hedmark Sivil status: Snart samboer ( eller er det cirka nå også, men leter et felles hjem ) Barn: Ingen enda. Ønsker oss antall barn: 4 Dyr: Et marsvin inntill videre Utdannelse:2 år på videregående. Begynner på 3. året Begynner å prøve: Vet ikke enda. Når vi har flytta ut å kommet i orden. Prevensjon: P-piller enda. Vogn: Brio Kombi (Svart/Grå) eller Emmaljunga City Cross (Strike)
Høstspire 2011 Skrevet 24. juni 2007 #12 Skrevet 24. juni 2007 Navn: nick=) Alder (deg og din kjære): 19 og 28 Bor: Rogaland Sivil status: samboer Barn: Ingen enda Ønsker oss antall barn: 3 Dyr: har ikke dyr med tanke på barn Utdannelse: videregående. begynner på bachelor nå til høsten Begynner å prøve: mai 2008 Prevensjon: går på yasmin foreløpig. skal slutte på dem i mars 2008. Bestemt deg for vogn: simo vogn. Er ikke helt bestemt på eksakt type. Bil: stasjonsvogn Ønsker å være med på treff: ville hvertfall vurdert det=)
Nummer tre <3 Skrevet 6. juli 2007 #13 Skrevet 6. juli 2007 Navn: nick! Alder (deg og din kjære): 23-30 Bor: Østfold Sivil status: samboer Barn: 0 Ønsker oss antall barn: 2 Dyr: 2 katter Utdannelse: svennebrev Begynner å prøve: april/mai 08 Prevensjon: hopper av i svingen;) Bestemt deg for vogn: ALTFOR tidlig å tenke på sånn! hakke peiling på vogn! Bil: Ford (tenker å kjøpe toyota stasjonsvogn når det fester seg spire) Ønsker å være med på treff: når jeg blir gravid! men ikke nå!
TePa Skrevet 8. juli 2007 #14 Skrevet 8. juli 2007 Navn: Venter også med det Alder (deg og din kjære): 23-29 Bor: Bergen Sivil status: samboer Barn: 1 Ønsker oss antall barn: jeg 3, han 2 Dyr: ingen Utdannelse: holder på med bedriftsøkonom. Begynner å prøve: jeg har lyst i sept/okt 07 Prevensjon: Conludag Bestemt deg for vogn: Har Teutonia Spirit S3 06 mod til lillegutten nå som jeg er kjempefornøgd med! Bil: BMW stasjonsvong Ønsker å være med på treff: når jeg blir gravid! litt usikker nå......
FruAnonym Skrevet 14. juli 2007 #15 Skrevet 14. juli 2007 Navn: Solskinn Alder (deg og din kjære): 20 + 21 Bor: like utenfor Oslo Sivil status: samboer Barn: Ingen enda Ønsker oss antall barn: jeg mange, han ikke såå mange. hehe Dyr: katter Utdannelse: høyskole, ferdig med 1 av 3 år. Begynner å prøve: kun på tankestadiet enda. Prevensjon:p-sprøyte Bestemt deg for vogn: aner ikke. Bil: ngen Ønsker å være med på treff: får vente litt med det.
Ina25♥med gull i magen Skrevet 22. juli 2007 #16 Skrevet 22. juli 2007 Navn: Holder med nicket foreløpig:) Alder (deg og din kjære): 24 og snart 30 Bor: Oslo Sivilstatus: Samboer Barn: Ingen enda... Ønsker oss antall barn: Jeg 3, han 2. Dyr: Ingen Utdannelse: Universitetet, profesjonsstudie - 2 år igjen Begynner å prøve: Desember/januar Prevensjon: P-piller en mnd til Bestemt deg for vogn: Nei... men den bør være terrenggående:) Bil: Titter etter en ny nå... stasjonsvogn;) Trodde ALDRI jeg skulle si det! Ønsker å være med på treff: Hvem vet? Når jeg blir gravid hvertfall.
Hemmeligheten Skrevet 25. juli 2007 #17 Skrevet 25. juli 2007 ser det står september. Nå er vi nede i Oktober. HURRA!
Haugtussa82 Skrevet 27. juli 2007 #18 Skrevet 27. juli 2007 Navn: Rikke Alder (deg og din kjære): 25 + 25 Bor: Trøndelag Sivil status: samboer Barn: Ingen enda Ønsker oss antall barn: Jeg: 3-4, han: 2... Dyr: katt, hund Utdannelse: Litt av hvert--- Begynner å prøve: Rundt januar håper jeg... :-) Prevensjon: Har gått på p-sprøyten, skal slutte med den nå og se hva som skjer... Bestemt deg for vogn: Har ikke kommet så langt enda Bil: Mazda og Nissan Ønsker å være med på treff: Etterhvert så :-)
Skrekkblanda fryd *mamma* Skrevet 1. august 2007 #19 Skrevet 1. august 2007 Navn: Skrekkblanda fryd Alder (deg og din kjære): 29 + 34 Bor: Østlandet Sivil status: gift Barn: Ingen enda Ønsker oss antall barn: 2 Dyr: ingen pga allergi hos han Utdannelse: sykepleier Begynner å prøve: kanskje september? Oktober? Skal ha klarsignal fra lege Prevensjon: Kondom Bestemt deg for vogn: nei, først må jeg bli gravid og vite at spiren sitter Bil: Audi A6 Ønsker å være med på treff: Mulig etterhvert
Shauri Skrevet 1. august 2007 #20 Skrevet 1. august 2007 Navn: Linda Alder (deg og din kjære): 24 (snart 25) + 28 (snart 29) Bor: Sandnes Sivil status: samboer Barn: Ingen enda Ønsker oss antall barn: minst 2 Dyr: ingen for øyeblikket, jeg elsker katter - men det gjør ikke sambo Utdannelse: Bachelor fra BI innen økonomi Begynner å prøve: forhåpentligvis høsten 07 Prevensjon: pilla Bestemt deg for vogn: kanskje - simo duo Bil: Audi A4 Stasjonsvogn Ønsker å være med på treff: JA hvis det passer med tidspunkt, avstand osv
Truseprinsesse Skrevet 5. august 2007 #21 Skrevet 5. august 2007 Navn: Thea Alder (deg og din kjære): 20 og 21 Bor: Oslo Sivil status: Samboer Barn: Nei Ønsker oss antall barn: 3 Dyr: Nei Utdannelse: Ferdig med 1 år. Begynner å prøve: Mai 08 Prevensjon: Går på p-piller, skal slutte rundt januar 08? Bestemt deg for vogn: TFK, EW eller Bugaboo. Bil: Nei Ønsker å være med på treff: Kanskje det?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå