Gjest Skrevet 20. juni 2007 #1 Skrevet 20. juni 2007 Fra Turbo29 til Turbo30! Så da kan dere jo gjette hvilken dag det er i dag:-)
Monajenten Skrevet 20. juni 2007 #4 Skrevet 20. juni 2007 Grattis med dagen, Turbo:) :) Stoooor dag, håper du får det supert!
cheni Skrevet 21. juni 2007 #5 Skrevet 21. juni 2007 Gratulerer med dagen ) Og rund dag og da, blir vell storfeiring da? ;o)
lenej :o) Skrevet 21. juni 2007 #6 Skrevet 21. juni 2007 å!! gratulerer så mye med dagen! håper den blir flott for deg - og dine
Gjest Skrevet 21. juni 2007 #11 Skrevet 21. juni 2007 Takk for hilsener. Da er dagen snart over, men den har vært knallfin! Mannen min har gitt meg langhelg i Paris med han til høsten! Gleder meg veldig til det:-) Fikk mye annet fint også, og hadde hyggelig familieselskap. Kan absolutt anbefales å fylle 30! Tror jeg gjør det igjen neste år også:-))
noegodtivente Skrevet 21. juni 2007 #14 Skrevet 21. juni 2007 gratulerer!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Hurra for deg som fyller ditt år.........osv...... hipp hipp hurra hurra hurra!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Gjest Skrevet 21. juni 2007 #15 Skrevet 21. juni 2007 Gratulerer med dagen! Samme dag som søstera mi:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå