Leikny70 Skrevet 20. juni 2007 #1 Skrevet 20. juni 2007 Hvordan syns dere det var å ta nettskole ? Hvor lang tid brukte dere på å ta f.eks helse og sosial ? Fikk dere stipend fra lånekassen ? Kunne tenkt meg en utdanning som barne og ungdomsarbeider, barnevern eller for psykisk utviklingshemmede, noen som har tatt noen av disse på nettskole ? Eg har ikke gått på skole etter endt 9 klasse men nå savner eg en utdanning. Eg er gift har 6 barn (nr 7 kommer i desember) Takker for svar
kua kalva,drektig igjen Skrevet 20. juni 2007 #2 Skrevet 20. juni 2007 vell,jeg begynnte så fint på helse og sosial gk,men etter hvert så glemte jeg av hele greis,skulle blitt ferdig med gk i løpet av 2 år
♥Love is in the aiR♥ Skrevet 21. juni 2007 #3 Skrevet 21. juni 2007 Jeg tok helse og sosial på nettskole samtidig som jeg jobbet fullt ved siden av, og det gikk helt fint=) Og det var MYE BEDRE å ta skolen på nettet!!! Fikk MYE bedre karakterer enn på vanlig skole, og fikk gjort mye mer! Jeg brukte et år (to moduler) og fikk støtte fra lånekassen! Anbefaler det på det varmeste, men du må være motivert, og det er tungt (veldig tungt) innimellom... Lykke til=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå