Gå til innhold

En liten hilsen fra Lone35

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei jenter

Lenge siden jeg har vært her inne. Men ville bare hilse på gamle kjente og fortelle at alt er bare fint med lille Brede som ble født i uke 34 dvs .30.04. han har nå vokst en kilo fra fødselsvekt og er blitt en liten kjempe! Ammingen går greit og lillemann som gjerne vil ligge ved siden av mamma om natta, gir ikke mange lydene fra seg.

Jeg har blitt veldig godt kjent med mange trivelige jenter her på Bim. Til alle dere som husker meg, vil jeg gi en skikkelig god klem og ønske lykke til. Vil ikke skrive navn, for da risikerer jeg å glemme noen. Det er så mange av dere.

Klem Lone

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Koselig å høre oppdateringer :) Kjekt å lese at alt er bare bra m dere :) Her på bim skjer d saker og ting hele tiden, mange av de som har vært her i vinter/vår har født, og sikkert gått over til dib :) Gleder meg til d blir min tur og :)

Skrevet

Hva fint å høre at det går bra med Brede!!!

regner med at du som alle andre av "de gamle kjente" her som har født, har mer enn nok med småbarnstell. Her blir det i hvertfall ikke så mye tid på dataen lenger, men jeg skal innrømme at jeg savner det litt?

Men jenta mi er heldighvis veldig snill og sover mye, så litt tid blir det jo..... kansje vi ses på dib ettervært??

Lykke til videre og ha en fantastisk fin sommer Lone!! :-))))))))

Skrevet

Så godt å høre at alt står bra til.... Har tenkt på deg og lurt litt ja ;o)

Masse lykke til videre med Brede og resten av familien..

Ha en flott sommer ;o)

klem

Skrevet

Hei Lone :-)

Hyggelig å høre fra deg! Nå tror jeg alle kjente fra BliGravid har født, bare meg igjen.... Virker sånn...

Er ikke så mye her lenger, har liksom ikke noe jeg lurer på. Ikke det samme her som på BG.

Har 6 uker igjen, så det nærmer seg. Jeg er endelig i form igjen og hopper og spretter ;-)

Gleder meg veldig til fødsel og det å treffe gutten min!

Klem

Skrevet

Hei Maja Mor

Så du har fem uker igjen nå! Så spennende. Håper tida går fort for deg nå. Det har den gjort siden fødselen for meg i allefall. Og sikkert for alle de andre som har født også. Ikke mange av de som er på 3.trim som husker meg her nå. Men til dere som gjør det, lykke til med fødsel og alt. Til alle vil jeg si God sommer. Masse klemmer fra Lone og lille Brede som er 2mnd i morgen

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...