Gå til innhold

Gratulerer med dagen, Angelica!


Anbefalte innlegg

Skrevet

Tjihi =)

 

Håper du får en sprudlende dag, med masse krangling! =D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Grattis!

 

Måtte de bli mye champis og vannkoppsmitte ;-)

Skrevet

Henger meg på, Grattis snuppa ;o))

Skrevet

Herregud, trodde det var låst og kastet jeg, den hemmeligheten.Hihi

Takker og bukker................

I morges kom 8 åringen inn med fat, der var det et egg som han hadde kokt i 10 min fra han satte kjelen på ovnene og kaffe som han hadde varmet opp fra i går hihihi. De er jo bare så herlige da.

 

Skrevet

Grattis, og hvor gammel blir du a?

Skrevet

Nja.......hva skal jeg si da....nå har jeg gått fra tennårene til da alle sier det er her livet starter=)

30=)

Skrevet

hurra for deg som fyller ditt år, ja deg vil vi gratulere, alle i ring omkring deg vi står......osv.....

 

GRATULERER MED DAGEN, GAMLEMOR ;D

 

 

 

 

jøssus, 30 år rett og slett??

 

 

 

 

fniiis fniiiiis fniiiiiiiiiiiiiiiis fnis ;-P

Skrevet

Jøsses, her var det stemning! Jeg hever meg i rekken med gratulanter!

Skrevet

GAMLEMOR:..................jeg vil ha meg frabedt å bli kalt slike grove hetseord, kranglemor!!!!!!

Skrevet

Gratulerer så mye;):)

Skrevet

så så så så gamlemor, det er fortsatt 5 år til vi skal bestille rullator til deg vet du, og dessuten må vi passe på det systoliske trykket ditt, vi må se opp for situasjoner som kan skape agresjons-stemninger (høh...er det et ord?)

ikke sant gamle ørn? hihihihihihihihihihihi;D

 

men`e om du er 30, så er det vel bare 5 år igjen av dib-tiden? (ifølge en tråd her tidligere) den må vi utnytte!! ja til flere vannkopptråder ;P

 

Skrevet

Grattis Angelica!

Ett nytt år på krangletoppen!

Ha fortsatt god bursdag!

Skrevet

oooooog HOPP! Slenger meg med! GRATTIS ANGELICA!

Skrevet

Gratulerer med dagen :-D Håper du får en fin bursdag med kake og moro :)

Skrevet

Gratulerer med dagen, Angelica! :-D

Skrevet

Hei og hopp.................tuuuuuuuuuuuuusen takk alle sammen. Fikk sykkel som jeg ønsket meg, så nå har jeg vært på jomfruturen med sykkeltilhenger og resten av gjengen.

Kjempe gøy for minsten og meg=)

 

Skrevet

Ohhhhhhpps.. grattis litt forsinket med dagen Angelica:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...