Silja FullFres McQueen Skrevet 20. juni 2007 #1 Skrevet 20. juni 2007 Tjihi =) Håper du får en sprudlende dag, med masse krangling! =D
Libido- Skrevet 20. juni 2007 #2 Skrevet 20. juni 2007 Grattis! Måtte de bli mye champis og vannkoppsmitte ;-)
Gjest Skrevet 21. juni 2007 #6 Skrevet 21. juni 2007 Herregud, trodde det var låst og kastet jeg, den hemmeligheten.Hihi Takker og bukker................ I morges kom 8 åringen inn med fat, der var det et egg som han hadde kokt i 10 min fra han satte kjelen på ovnene og kaffe som han hadde varmet opp fra i går hihihi. De er jo bare så herlige da.
Gjest Skrevet 21. juni 2007 #8 Skrevet 21. juni 2007 Nja.......hva skal jeg si da....nå har jeg gått fra tennårene til da alle sier det er her livet starter=) 30=)
ragna Skrevet 21. juni 2007 #11 Skrevet 21. juni 2007 hurra for deg som fyller ditt år, ja deg vil vi gratulere, alle i ring omkring deg vi står......osv..... GRATULERER MED DAGEN, GAMLEMOR ;D jøssus, 30 år rett og slett?? fniiis fniiiiis fniiiiiiiiiiiiiiiis fnis ;-P
Sibas Skrevet 21. juni 2007 #12 Skrevet 21. juni 2007 Jøsses, her var det stemning! Jeg hever meg i rekken med gratulanter!
Gjest Skrevet 21. juni 2007 #13 Skrevet 21. juni 2007 GAMLEMOR:..................jeg vil ha meg frabedt å bli kalt slike grove hetseord, kranglemor!!!!!!
ragna Skrevet 21. juni 2007 #15 Skrevet 21. juni 2007 så så så så gamlemor, det er fortsatt 5 år til vi skal bestille rullator til deg vet du, og dessuten må vi passe på det systoliske trykket ditt, vi må se opp for situasjoner som kan skape agresjons-stemninger (høh...er det et ord?) ikke sant gamle ørn? hihihihihihihihihihihi;D men`e om du er 30, så er det vel bare 5 år igjen av dib-tiden? (ifølge en tråd her tidligere) den må vi utnytte!! ja til flere vannkopptråder ;P
Happy Ignorant Skrevet 21. juni 2007 #16 Skrevet 21. juni 2007 Grattis Angelica! Ett nytt år på krangletoppen! Ha fortsatt god bursdag!
Marge Simpsons Skrevet 21. juni 2007 #17 Skrevet 21. juni 2007 oooooog HOPP! Slenger meg med! GRATTIS ANGELICA!
..idyll Skrevet 21. juni 2007 #18 Skrevet 21. juni 2007 Gratulerer med dagen :-D Håper du får en fin bursdag med kake og moro
Gjest Skrevet 21. juni 2007 #21 Skrevet 21. juni 2007 Hei og hopp.................tuuuuuuuuuuuuusen takk alle sammen. Fikk sykkel som jeg ønsket meg, så nå har jeg vært på jomfruturen med sykkeltilhenger og resten av gjengen. Kjempe gøy for minsten og meg=)
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2007 #22 Skrevet 21. juni 2007 Ohhhhhhpps.. grattis litt forsinket med dagen Angelica:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå