Gå til innhold

Idag har jeg fått innkallese til undersøkelse for bukplastikkoperasjon....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal også søke meg gjennom fritt sykehusvalg til et par andre klinikker men det er visst ikke noe tvil at jeg får det dekket. Uansett hvor jeg blir operert så vil det være gjort inom 1 år (antagligvis mye raskere) Åhhh så spennende det er .

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Herlig Cat, der ser du!!!!

Jeg sendte mine henvisninger 20. april og har time til operasjon 30. august, altså rett over fire måneder fra søknad til ferdig operert!

Er imponert jeg:)

Lykke til!!!!!

Skrevet

Oj så spennende! Krysser fingre :) Blir artig å høre hvordan det går videre med deg - jeg har også tenkt å sette igang prosessen med å få utført bukplastikk, men ikke før til neste år. Interessant å høre om andre som gjør det samme :)

Skrevet

Hvor skal du opereres Monajenten? Jeg sendte mail og bilder til Colloseum og de mener helt klart at jeg vil få det dekket, og siden sykehuset her sier at jeg har rett på nødvendig helsehjelp så vil det nok være ganske sikkert. De sa at legen min skulle sende rekvisisjon. Men jeg må ned noen kilo til, men regner med jeg vil greie det til en ev operasjon.

Skrevet

Takk for det, skal oppdatere jeg ;o))

Skrevet

Jeg har forøvrig 25kg som må av før jeg er på den vekta jeg skal være, så det spørs om det ikke blir 2009 før det blir snakk om bukplastikk på meg :P

You go girl! Lykke til :D

Skrevet

Det er på Colosseumklinikken i Oslo jeg skal opereres:)

Har hørt veldig mye positivt om dem, de tar visst veldig godt vare på pasientene, er flinke til å forklare, berolige osv osv.

Kjenner også flere som er kjempefornøyd med resultatet etter å ha blitt operert der.

Lykke til med vektnedgang, du har jo verdens beste motivasjon! :)

Skrevet

Så utrolig spennende:) Er så imponert over resultatet til hun som hadde den operasjonen her i fjor eller hva det var...kan bare tenke meg hvor utrolig deilig det må være! Ønsker meg en sånn selv en dag...!

Skrevet

Takk Ka-ping. Jeg har slengt meg på lavkarbodiett og det ser endelig ut til at jeg funnet noe som virkelig fungerer. Er ikke så langt unna maksgrensa for da de opererer, men hvert kilo jeg hinner å få vekk for en eventuel operasjon vil være en bonus. Lykke til du også.

Skrevet

Sånn kunne jeg også tenkt meg:-) Hvordan fungerer det? Hvor går grensen på vekt o.l?? Har jo noen kilo for mye:-)

Skrevet

Hva skal til for at man får dekket operasjonen? Er det klinikken som bestemmer eller er det legen?

Skrevet

Det er klinikken/sykehuset som får henvisningen, men selve henvisningen har nok litt å si også.

Legen min skrev en bra henvisning for meg, i tillegg til at jeg selvsagt sendte med bilder. Og jeg fikk operasjonen dekket.

Skrevet

monajenten, så på bildene dine, og du ser jo dritbra!!! er det før eller etter op??

Skrevet

Jeg fikk beskjed om at man ikke fikk ha en bmi over 30, for meg vil det si at jeg må være på maks 79 kg. Du må ha så pass mye overheng og/eller plager slik at de vurderer at du får dekket operasjon. Men du kan jo selvsagt betale selv.

Skrevet

Altså, monajenten har ikke operert enda ;o))

Skrevet

Tusen takk:)

Heldigvis kan mye skjules med klær på;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...