<3 + <3 + ? Skrevet 20. juni 2007 #1 Skrevet 20. juni 2007 Lillegutten min vil ikke sove på dagen!!!! Han sover veldig godt på natta da =)=)=) På dagtid er han stort sett trøtt og grinete. Blir litt smådupping (maks 30min om gangen) når han ikke klarer å stritte imot lenger....så er han opplagt en liten stund før han blir sutrete igjen....og sånn går no dagen. Synes jeg har prøvd det meste. Trille, kjøre bilen, bære, bysse, amme osv. Andre tips noen??
camilla^ Skrevet 20. juni 2007 #2 Skrevet 20. juni 2007 Sånn var det også her, helt til hun begynte i barnehage da hun var 1,5år. Jeg regnet med at det skulle bli det samme der, men la seg selv i vogna fra dag en. Mor ble nesten helt sjokka. Hjemme var det helt umulig om hun var en dag hjemme fra barnehagen. Det gikk evt om vi tok oss en lur sammen i senga, med rullgardinen nede så det var helt mørkt. Da kunen det av og til bli en lang lur.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå