Gjest Tutta, med baby nr to i magen! Skrevet 20. juni 2007 #1 Skrevet 20. juni 2007 Gynekologen så en tilsynelatende frisk og veldig aktiv bebis som sprellet og koste seg stort! Hadde et lite håp om å få vite kjønn, men h*n ville ikke at vi skulle se!! Gyn. mente han så en liten utovertiss, men kunne ikke si det sikkert! Det blir spennende å se! Fikk også ny termin: 19. november i stedet for 24! Lykkelig!!!!!!!!!!!!!!
-oOOOStorken AirlineOOOo- Skrevet 20. juni 2007 #2 Skrevet 20. juni 2007 åååh så deilig å bli satt den veien da=) var å på ultralyd i dag og legen mente jeg var 1 uke kortere enn anntatt,noe jeg VET er feil=) fikk heller ikke vite kjønn da babyen hadde lagt seg med magen ned og hvilte seg på morkaken, men snille legen ga meg en ny time til uk om 14 dager for å se nermere på påstanden min om at jeg faktisk er 18 uker på vei og for å se kjønnet=) hadde ikke trod vi kom til å få det=)
Gjest Skrevet 20. juni 2007 #3 Skrevet 20. juni 2007 så moro =) varr på UL igår jeg..og da fikk vi vite kjønnet. er i uke 19 (snart 20) , og han kunne se at det blir en liten gutt!=)=) kjempe moro å se på den lille tassen inni magen som lå å koste seg med hånden på kinnet og sprellet med bena =) har termin 12. november.. og vi gleder oss veldig! lykke til du hilsen meg med førstemann på vei
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå