o7baby Skrevet 20. juni 2007 Forfatter #3 Skrevet 20. juni 2007 Kan liksom ikke tro at de kom seg vekk fra øya. Trodde ikke det skulle skje allerede nå.
Raych Skrevet 20. juni 2007 #4 Skrevet 20. juni 2007 De er jo ikke vekk fra øya ennå da, så vi får vel vente til januar og se hva som skjer. Serien skal jo lages til 2010, så vi har vel mange episoder igjen å fundere på
søljenes Skrevet 20. juni 2007 #5 Skrevet 20. juni 2007 Synes det var veldig på tide at de kom seg av øya jeg da. Å for en sjokkerende avslutning det var! Vet ikke hvordan jeg skal klare denne ventetiden til neste sesong Litt deilig at de kan fokusere på andre ting nå enn å komme seg av denne øya, for det begynte å bli litt gammelt. Nå må de komme seg tilbake, og løse disse uoppklarte mysteriene Jeg tror at de som overlevde flystyrten komme til å reise tilbake til øya, og bli der som de neste "others" jeg da
o7baby Skrevet 20. juni 2007 Forfatter #6 Skrevet 20. juni 2007 Ja, det var litt av en sjokkerende avslutning. Blir vanskelig å vente helt til 2008 med fortsettelsen. Syntes også det var på tide at de kom seg bort fra øya, men er spent på hvordan det egentlig skjer. Og spent på om Charlie virkelig druknet. Har ikke hørt noe om at han skal ut av serien...
Mamma'n til Thias Skrevet 20. juni 2007 #7 Skrevet 20. juni 2007 jeg skjønner ingenting nå.... Så mye rart som skjer - også må vi vente til 2008!!!
o7baby Skrevet 20. juni 2007 Forfatter #9 Skrevet 20. juni 2007 Si det, si det, si det!!! Eller nei, forresten, ikke si det. Hvordan vet du det?
Piratsnuppa&Lukas! Skrevet 20. juni 2007 #10 Skrevet 20. juni 2007 har sett alle episodene som er laget på internett... men spennede er det:D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå