Gå til innhold

Nettflørting... er det lov?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en mann som jeg har vert gift med i 4 år.

Nå har jeg blitt helt hekta på nettflørting jeg da. Helt uskyldig da. Har ingen planer om å være utro eller møte noen av de jeg prater med. Mannen min vet ikke noe om dette. Det er litt mer spennende da.

 

Anser du dette som utroskap eller synes du dette er greit?

Jeg hadde ikke brydd meg om det hvis han flørtet på nettet. Jeg er trygg på at han ikke kommer til å være utro så om han flørter så får han bare gjøre det.

 

Hva mener du?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mener det ikke er lov.

 

Fort gjort at det fører til noe mer dessverre.

Skrevet

Det er på ingen måte greit, og det er min mann helt enig med meg i. Ikke har vi behov for det heller, flørter med hverandre vi. ;o)

 

Men hva andre syns er greit eller ikke legger jeg meg ikke bort i.

Skrevet

Jeg hadde ikke akseptert det

Skrevet

Forresten, hvis du ikke kan fortelle dette til mannen din så kan det vel ikke være helt greit, eller....? ;o)

Skrevet

Jeg hadde aldri gjort det mot mannen min og hadde jeg funnet ut han drev med det så hadde jeg ikke blitt så blid nei..

 

Ser ikke på det som direkte utroskap nei, men mer som rift i tilliten og unødig gjort.

Skrevet

Jeg mener det er uakseptabelt. Hadde aldri gjort noe sånt med mindre jeg var singel.

 

Jeg ser på det som en form for utroskap ja....

Skrevet

Helt i orden så lenge det er noe du kan fortelle din partner om. Dersom du ikke kan fortelle det, så vet du vel selv at det ikke høres spesielt ok ut.

Skrevet

det er det bare du og mannen din som kan avgjøre om det er lov for dere eller ikke.

Hvis mannen din ikke liker det så er det ikke lov.

Hvis du føler at du må skjule det for han er det heller ikke lov.

 

For at noe sånt skal kunne være lov så må begge to være enige i at det er greit, og da må man være åpne og ærlige med hverandre.

Skrevet

Ser ikke på det som utroskap, men ikke tillatt alikevel. Hadde blitt såret om sambo satt på nett og flørtet md andre damer, selv om jeg ikke tror han ville møtt dem noengang

Skrevet

Utroskap?? kanskje ikke fysisk men.... likevel....

synes det er helt uaksetabelt ja!

 

Så lenge man holder ting skjult, så er slike ting galt mener jeg...

 

:0))

Skrevet

Ja dere mener det?

Men jeg synes det er helt uskyldig. Er jo morro da!

Skrevet

Her i huset har vi en uskreven regel: Vi gjør ikke noe vi vet den andre ikke ville like, eller gjør noe vi ikke liker at den andre gjør mot oss. Kardemommeloven nesten.

 

Småflørting på nett gjør vi begge to. Har pcn i stua, så om den andrefår ett glimt av hva vi gjør har ikke det noe å si. Får oss ofte en god latter over de rare mld vi får.

Men jeg hadde aldri gjort slikt i sjul, uten å vite at slikt var greit for min mann. Da hadde det for meg blitt en for for utroskap!

Skrevet

Twig:

Nei han vet ikke at jeg flørter. Men jeg tror ikke han ville blitt sur. Jeg bare synes det er mer spennende om han ikke vet det :)

Skrevet

Alle er forskjellige, saa det er vel forskjellige grenser i ethvert forhold.

 

MEN for baade meg og gubben hadde slik floerting vaert uakseptabelt.

Skrevet

Det har vært noen innlegg her på DiB, hvor damer har oppdaget at mannen flørter på nett. Nevner ingen konkret, det har vært flere. Og disse har reagert ved å bli opprørt og lei seg, mistenke utroskap og ikke lenger kunne stole på mannen.

 

Nå er det ikke sikkert mannen din ville reagere på den måten om han oppdager det, men det vet du ikke på forhånd! Hva om han finner det ut, tror du ikke han vil lure på hvorfor du har holdt det skjult, om det er så uskyldig? Jeg tror deg når du sier det er uskyldig, men hva tror du mannen din vil tro?

Skrevet

Jeg hadde ikke gjort det...

 

 

som du sår skal du høste....

Skrevet

Hadde du syns det var greit at han nettfølrta med noen?

om du ikke ville likt det.. da burde du vertfall ikke gjøre det.

Jeg ser det ikke som utroskap, men for å si det sånn.. jeg respekterer samboeren min, og hans ønsker. å min synes vertfall ikke det er greit. Men man kan jo snakke med folk på nett, men ikke flørte!!

 

Men dette ser du jo sjøl hvordan dere vil ha det hjemme hos dere.

Lykke til :D

 

Skrevet

Du kan jo spørre deg selv om du synes det hadde vært ok om manen din gjorde det?

 

Skrevet

Det spørs jo helt på hva slags forhold dere har!

Ei venninne er veldig flørtete av seg. (hun gjør aldri noe mer da!), men mannen hennes er også slik. Så de har en enighet seg imellom om at flørting er ok så lenge det ikke er noe mer.

Mens jeg og kjæresten min derimot har et annet syn på dette. Jeg ville bli lei meg om han gjorde det, og det samme vet jeg at han ville blitt. Så i vårt forhold er det ikke lov. Så hvis det er lov for han, så er det lov for deg. Hvis det ikke er lov for han, er det heller ikke lov for deg....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...