Gjest Skrevet 20. juni 2007 #1 Skrevet 20. juni 2007 Hele juni mnd har bestått av sykdom hos oss. Det startet med omgangsyke som vi alle 4 fikk etter tur og orden. Når endelig dette var over fikk eldste jenta øyekatarr. Selvfølgelig fikk lillebror dette også. Så fikk lillebror feber, etter 3 dgr gikk vi til legen og han hadde ørebetennelse på begge ører. Når han begynte å kvikne litt til fikk storesøster først øyekatar igjen før hun endte opp feber-syk hun også. Jeg frykta urinveisinfeksjon, men legen påviste halsbetennels og litt rød på det ene øret. Så NÅ er jeg lei av syke barn!!!!! Åssen kan jeg styrke immunforsvaret dems best mulig? Ønsker ikke å gå en sommer i møte med konstant syke barn! Alle tips og gode råd mottas med stor takk!
Gjest Skrevet 20. juni 2007 #2 Skrevet 20. juni 2007 Ingen som kan hjelpe meg litt her, please!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
selfangerkjerringa Skrevet 20. juni 2007 #5 Skrevet 20. juni 2007 Du burde hatt spørsmåltegn i overskrifta... jeg trodde du GA tips, ikke etterspurte det... beklager!
Gjest Skrevet 20. juni 2007 #6 Skrevet 20. juni 2007 Ja, jeg så det i ettertid jeg og. Men litt for sent å endre det når man har trykket på lagre......
selfangerkjerringa Skrevet 20. juni 2007 #7 Skrevet 20. juni 2007 hehe, fort gjort Men altså - jeg har dessverre ingen råd i full fart her, trodde jeg kunne FÅ noen på denne tråden litt trøtt er jeg også... Lykke til, glai2små! Kanskje har jeg mer konstruktivt å komme med imorra etter en god natts søvn
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå