Gå til innhold

Hva skal augustbabyene hete??


Nette-mor med lykke i magen

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det var veldig fint:))

 

Vi har ikke helt bestemt oss enda, men blir vel enten Anna eller Linnea:))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke 100% sikker før ungen kommer. Men har klart Aurora eller Ariana hvis det blir ei jente.

Blir d gutt blir han navneløs.... hehe neida. Har Arthur og Oliver på lista foreløbig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kar ikke bestemme meg, vså mye fram og tilbake.. Men nå ser det ut som det står mellom Athina, Laura el Aurora..:) Håper jeg vet det når jeg ser henne:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

viss det er gutt blir det en Tobias, jenter er vi veeldi usikker på:(

men skal på ul på mandag, skal få vite kjønnet da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har fått beskjed om at d sannsynligvis er en gutt. I så fall er d Sander! MEN viss d plutselig skulle være ei jente er d Josefine! Skal på UL i dag.. Regner med å få et svar da:-) Selv om jeg er 99,99% sikker på at d er Sander (magen ser iallefall sånn ut:-))!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis det blir jente skal hun hete Malin. Guttenavnet har vi "krangla" litt mer om. Stått mellom Julian og Daniel. Jeg heier på Julian og sambo begynner å venne seg til det nå:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vi har ikke bestemt oss enda,tror ikke hun får navn før hun kommer ut men har tenkt på andrea,eline,camilla og amalie. står mest på andrea men jeg liker godt eline og .. men det falt ikke helt for sambo:) ikke noe lett avgjørelse...mest sansynli blir hun lys i håret...vet ikke om andrea passer da???noen meninger?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jenta vår heter allerede Thea, og ser hun ikke ut som en "Thea" når hun kommer ut,så har vi Madelen i reserve :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

blir det jente som de har sagt at de tror det er skal hun hete Mathilde, men skulle det bli en gutt er det Sander

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vår jente skal mest sannsynlig hete Vilma, jeg må se henne før jeg kan si det sikkert:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gutten vår skal hete Daniel August:) August er etter oldefaren min:) Vi bestemte det nesten et år før jeg ble gravid. hehe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...