Gå til innhold

Var på ultralyd i dag!!! Men..........

Anbefalte innlegg

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Det gode først... GUTTEN er helt frisk, helt normal, puster, drikker, legger på seg (200 g mer en snittet nå), MEN han ligger i seteleie!!!

Ja, dere må gjerne si at det er store kjangser for at han snur seg, men hvor store er de når snuppa mi er født med rompa først??? Har jeg bare en sånn kropp??

Andre her som har født fler enn et barn i sete?

Er 29+2 i dag....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gode nyheter, snupp snudde seg dagen før jeg skulle inn til keisersnitt pga seteleie. Og da hadde de prøvd å snu henne to ganger! De sa at de var liten sjanse for at hun ville nu seg, men hun lurte oss alle. Hehe...

Lykke til! :o)

Skrevet

jeg lå i seteleie frem til et par uker før jeg ble født. da hadde de snudd meg to ganger, men jeg snudde meg tilbake med rompa ned :) så det er gode sjangser for at han kommer ut "riktig" vei!

Gjest Sekretøsa
Skrevet

pjuh! Takk!!!

hadde dette vært nr 1, så hadde jeg ikke vært så "bekymret", men snuppa lå i sete på ALLE ul jeg var på, fra uke 17 og til den siste, dagen før jeg fødte.. og jeg var på ca 10 stk for og følge opp dette her...

Han krabaten som ligger i magen, har også liggi i sete på den ordinere ul'en og nå denne....

Får be jordmor ta en titt på slutten :)

Skrevet

Hos meg var det motsatt.. Snuppa lå riktig vei hele veien, men når fødselen var i gang, 8 cm åpning fant jordmor ut at hun lå i sete.. Så hun hadde snudd seg siste tiden.. Kan jo hende det skjer deg og, at han snur seg riktig vei mener jeg :) Lykke til i alle fall :)

Gjest Sekretøsa
Skrevet

ja får satse på det :) Det var bare den "dårlige" erfaringer fra tidligere som gjør meg litt skremt. Vil jo gjerne føde "vanlig" jeg og. Hehe :o)

Skrevet

Tok du ks sist? Men om han ikke snur seg er det vel muligheter for at du kan føde vanlig for det? Altså setefødsel? Ellers kan du i allefall forberede deg på ks.. Er kanskje bedre å være forberedt enn at det ender med hastesnitt.. :)

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Nei, jeg hadde vanlig fødsel sist, men vil gjerne slippe og føde med kroppen full av bedøvelse :P (uten at det hjalp no særlig).. derav "vanlig"...i den grad en fødsel er vanlig ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...