Anonym bruker Skrevet 20. juni 2007 #1 Skrevet 20. juni 2007 jeg fikk spørsmål om hvor jeg vil føde hos legen idag. jeg sa at jeg vil føde på riksen for jeg har hørt mye bra om føden der. mannen er helt uenig fordi det er så upraktisk sier han i forhold til barnepass (hans foreldre bor i nærheten av ahus). Jeg fødte forresten på ahus sist også. var fornøyd med personalet, men alt var jo så gammelt og hele avdelingen så ut som et skrot. synes dere at dette er min avgjørelse eller burde jeg høre på mannen. Har bl a hørt om riksen at de er bedre rustet for evt komplikasjoner i fødselsforløpet. Er det noen med erfaringer?
Gjest Riga+hippiesnulla & piratspira Skrevet 20. juni 2007 #2 Skrevet 20. juni 2007 I hvilken uke er du i? Er du i 2. trimester så er det egentlig klin umulig for deg å få fødeplass i Oslo. De holder vel på å oppgradere AHUS nå, men vet ikke når de er ferdige. Det er du som skal føde, så det er mest din avgjørelse, mener jeg!
Frk. Lykke Skrevet 21. juni 2007 #3 Skrevet 21. juni 2007 Legen min søkte meg til ullevål i 2.trimester og jeg fikk plass. Søk deg til riksen, det er du som skal føde... Lykke til!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå