Anonym bruker Skrevet 20. juni 2007 #1 Skrevet 20. juni 2007 Jeg har spist en halv pose kanel -og ble fryktelig kvalm. Jeg har stimulert brystvortene -og nå er de fryktelig såre. Jeg har spist sterk mat -og fikk halsbrann. Jeg har gått oppover bakker -og fikk voldsomt hovne ben. Jeg har prøvd fotsoneterapi -det var behagelig. Jeg har hatt orgasme -skal ikke klage på det heller. Jeg har sørget for å få sæd opp mot livmorhalsen -heller ikke så verst. Men jeg har ikke merket noe til fødselen enda...
Trolltusta & Trollbarnet Skrevet 20. juni 2007 #2 Skrevet 20. juni 2007 Fikk litt av en lott av å lese dette,
Løvemor79 Skrevet 20. juni 2007 #3 Skrevet 20. juni 2007 Nei, jeg tror ikke så mye på det der. Er man ikke klar, så er man ikke klar..
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2007 #4 Skrevet 20. juni 2007 Men det hjelper å slappe av og ikke tenkte så mye på at det skal skje noe også. Synd det ikke finnes beroligene tabletter som ikke er farlig for mor eller barn. Da tror jeg flere hadde fått fart på sakene.
Søskendrøm<3 Skrevet 21. juni 2007 #6 Skrevet 21. juni 2007 Hehe uffamei...er jo reine tortur det der. Babyn kommer når den er klar tror jeg. Du må passe på så du ikke sliter deg ut da ;-) Det eneste jeg tror hjelper er sex. Lykke til iallerfall :-)))
Betti spaghetti Skrevet 21. juni 2007 #7 Skrevet 21. juni 2007 HA HA HA MORSOM TRÅD, JEG VIL OGSÅ HA UT MIN, FOR NÅ ER JEG VÅKEN TRE TIMER HVER J... NATT!!!!!!!!!!
Gjest Skrevet 21. juni 2007 #8 Skrevet 21. juni 2007 betten høygravid: da kan den jo hvertfall komme synes jeg...hvis du må ha våkenetter likevell liksom,hehe..
Gjest Skrevet 21. juni 2007 #9 Skrevet 21. juni 2007 MEN...noe å lure på....prøvde selv ett par ting sist jeg var gravid, men hvordan kan vi vite at det er disse tingene som setter fødselen i gang og at det ikke hadde hendt da uansett?? hehe...tror sex og gåtur kan hjelpe en litt påvei,men å spise ting er jeg ikke helt sikker på liksom..
Litenogstor Skrevet 21. juni 2007 #10 Skrevet 21. juni 2007 Jeg spiste sterk mat i helgen og er dårlig i magen ennå, ikke å anbefale :-/
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2007 #11 Skrevet 21. juni 2007 Eneste som skjedde av den sterke maten jeg spiste var jeg fikk halsbrann og begynte å gulpe på all kanelen jeg hadde spist.... :S
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2007 #12 Skrevet 21. juni 2007 hehe jeg spiste 2 hvitløksbaguetter- fikk skikkelige maserier av det hvertfall
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå