Gå til innhold

Lurer på om jeg er gravid likevell

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg fikk brunlig blødning før i dag, men det har ikke komt mer, IKM er i morgen. Tok en test, ca 5 min etter at jeg tok den kan jeg se en nesten usynelig strek der (hvis jeg stirrer den i senk).

Nå har jeg litt blandede følelser. Med den første blødde jeg, men det gikk bra. Sist gang gikk det ikke bra. Hvis jeg er gravid nå, hva skal jeg tro?? Skal ta en ny test med morgenurin i morgen, men må si det virker som jeg er det. Men vet også at det ikke er lusrt å teste før IKM da MAAAAAAAAAAAAAAAAANGE mister denne dagen

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så spennende da!!!! ;)

Du må oppdatere når du har testet i morgen da. Krysser fingerne for at du har en liten spire i magen din. Jeg skal også teste i morgen, men har vel ikke så store forhåpningene. Regner med at tanta dukker opp rett etter at den helt klart negative testen er tatt - som vanlig.

Skrevet

Da har jeg tatt en til. Det er to streker der Men klarer ikke å slippe jubelen løs enda, den var så svak så svak, men trenger ikke stirre den i senk. Jeg skal løpe å kjøpe CB digital når det åpner, hvis den viser positiv så kommer jeg til å hoppe i taket:D Hold dere på pinebenken

Skrevet

har du testa lulla? krysser alt for deg...lykke til

Skrevet

Jeg har ikke testet enda. er vertfll 3 timer til jeg får gjort det. men jeg skal løpe inn her med en gang:D Kjekkt å ha noen som heier på meg:D

Skrevet

Glemmte å si at dersom jeg er gravid, så har jeg foreløbig samme termin som deg

Skrevet

ja det hadde nå vert kjekt....Har bestilt meg legetime i dag, skal neste torsdag, er då 5+1, men faslegen min går på ferie etter den veka, og eg skal på tidlig ul, så det er litt greit at han får sendt henvisning..Har jo MAèn friskt i minne så me hadde avtale om at eg skulle få time når eg hadde testa positivt...Dette blir spennende tider du!!!!!!

Skrevet

Jeg har nå testene i hus, men må vente litt med å ta den, skal vente ca 1 time til. Jeg har en SA friskt i minne. Skal til legen uansett den 9.juli. Synes det er lenge å vente, har jo en blødning denne gangen også. Forstår ikke hvorfor jegalltid skal blø. Men nå får jeg vente å se resulttatet. Blir vanskelig å vente med å ta den:D

Skrevet

hvorfor vente???

Skrevet

test test test test test test test test test test test test test test test test test..

nevnte jeg test??? hehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...