*sola ღ Skrevet 20. juni 2007 #1 Skrevet 20. juni 2007 Hvor mye gir man for, og hva kan man kjøpe til ei tre års gammel jente..? Vil helst ikke gi penger.. noen gode tips? Er helt ny på detta jeg så....
Nummer 3 kom i november :) Skrevet 20. juni 2007 #2 Skrevet 20. juni 2007 Jeg hadde spurt i barnehagen jeg hvor mye de pleier å gi...
krabbetrollet Skrevet 20. juni 2007 #3 Skrevet 20. juni 2007 50-100 kr holder. Bok, tegneblokk og tusjer/farger, maleskrin, lydbok eller musikk (er ofte litt dyrere)
Katja Skrevet 20. juni 2007 #4 Skrevet 20. juni 2007 Mellom 50 og 100 kroner er vanlig her, de fleste gavene ligger nærmere 50-lappen, enn 100-lappen. Hva med en rockering (i liten størrelse), en ball, badeleker eller andre uteting, nå som det er sommer? Eller solbriller, caps? Bøtte og spade er også en kjekk ting å få, slikt er alltid mangelvare her i huset, selv om mor hamstrer inn titt og ofte Har jenta langt hår, er jo hårstrikk, spenner, hårbånd, bøyler og slikt en fin gave.
Florry- m 1 stor og 1 liten Skrevet 20. juni 2007 #5 Skrevet 20. juni 2007 Jeg handler for ca 100,- alt som har med prinsesser å gjøre, pleier å være pop. Småperler, tegnesaker, my little pony, bok....
camilla^ Skrevet 20. juni 2007 #6 Skrevet 20. juni 2007 Jenta mi fikk "dartspill" bare med borrelås baller, tegneblokk og noen tusjer av ei i barnehagen til sin bursdag. Den pakken falt i kjempe smak. Har holdt meg til rundt 100kr når jeg har kjøpt gaver til bursdager. Badeleker er morro på denne tiden. Mange fine baderinger badeballer vannballer spredere i forskjellige utførelser hoppetau barnegolf Frisbe (skrives slik da mon tro) vet det er endel som er av stoff med sand i, og de er morsomme for barn. Spill. Fant noen bambus spill på BR leker for litt siden, de var kjempemorsomme og selv minsta på 2 klarte å spille. Geniale spill. Domino, ett borgspill (syns jeg og gubben er gøy også) og ett til med stablepinner. Og de kostet lite. Men kjempe koselige. Spill er alltid morro. Strandleker er jo gøy, serlig om en finner noen morsomme bøtter, spesielle spader osv. Hagesett. PLantasjen har hatt ett sett med vannkanne, rive, spade og veske til å ha dette i for ikke en dyr penge. Ungene farter stadig rundt med de. Nille har billige tegnesaker, og farget papirblokk. Også ofte billige sommer ting, også mye billig og bra på Max Max. Kan en ofte gi mye, selv om det ikke koster masse. Mye leker har de også på sistnevnte, bare plukke vekk fra det veldig dårlige.
fleXibel Skrevet 20. juni 2007 #7 Skrevet 20. juni 2007 I bhg te søsknene mine var det maxgrense på 50kr på hvor mye gavene skulle koste når det var bursdagsfester o.l.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå