Gå til innhold

faens mannebein!

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg må være sammen med den største rassen i verden!!

Vi venter barn til sensommeren og skal etter planen flytte sammen da..

Men nå er jeg så usikker på hva jeg skal gjøre!

Jeg har bodd hos han i litt over en måned nå og jeg holder på og gå på veggene!

Alt går etter hans premisser hele forbanna tiden!

Han legger seg akkurat når det passer han, om det så er kl 22 om kvelden eller 3 om natten. Hin dagen så presterte han og skulle gå ut til en kompis kl 23lørdag kveld, det var egentlig "greit nok" men utrolig kjipt og sitte igjen gravid og alene. Men når tror dere at fyren kom hjem da? jo kl 14 dagen etter, og det var ikke snakk om og sende en sms og gi beskjed. Det samme gjentok seg dagen etter.

Han løfter aldri en finger, hverken når det gjelder husarbeid, klesvask, eller hva det måtte være.

Middagen er det alltid han som må bestemme.

Han bryr seg minimalt om babyen, og er fast bestemt på at vi ikke skal kjøpe noe før barnet er født.

Jeg ligger og gråter om kvelden fordi jeg føler meg så utrolig alene!

Jeg har tatt det opp med han flere ganger og jeg får bare til svar at "det er ikke slik når vi flytter sammen på ordentlig". Men hva skal jeg tro på da? Jeg orker ikke situasjonen slik det er nå.

Mulig jeg er kjempe hormonell og tar meg lett nær av allting, men dette orker jeg bare ikke.

Idag f.eks ringte jeg fra jobb og spurte om vi kunne grille til middag, men det ville han ikke.

Da jeg var kommet hjem en time senere så var han ikke hjemme, men han ringte for og si at han ikke kom hjem med det første for han skulle ut og grille med kompiser. Jeg tror det klikker for meg snart!!

(har vært sammen i nesten 2 år)

Råd anyone?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Må nok dessverre skuffe deg (regner jeg med), i de aller fleste tilfellene så forandrer ikke tingene seg. Ikke meningen å være så negativ, men jeg har til nå ikke vært borte i en mann som forandrer seg over natten.

Og han virker jo ikke interressert i å forandre på situasjonen engang! Det ville jeg si er en tanke vekker... Tar han ikke i et tak nå, vil han nok aldri gjøre det, og alltid komme med en fantastisk unnskyldning. "Det blir ikke sånn hvis..., det blir ikke sånn når..., bare vent til..."

Gutte rasen har forresten en tendens til å tenke at dette har fungert til nå, så da fortsetter vi med det. Hun blir sur, men alt ordner seg om litt. og i mellomtiden har jeg fått gjort det jeg vil... osv osv. Ikke alle for all del, men dem som viser tegn til å være så egoistisk som din kommende samboer, og andre som ham...

Skrevet

Tror jeg hadde pakket sakene mine og flyttet fra han. Gitt han beskjed at sånn blir det frem til han er klart til å "flytte sammen på ordentlig".

Og når det gjelder shopping til babyen; shop i vei! Du får sikkert nok å tenke på og håndtere når babyen er født. Da trenger du ro til å konsentrere deg om babyen, amming, besøk av nysgjerrige +++

Lykke til!

Skrevet

Du har det bedre uten han.

Skrevet

Uff, hørtes ut som en atal type du har funnet deg. Tror du får det mye bedre uten han ja. Slitsomt nok med en baby om du ikke skal gå og irritere deg over en barnslig mann også.

Finn deg et eget sted å bo du!

Skrevet

Snart to år...og han behandler deg som DRITTnå mens du er GRAVID med HANS BARN....tja.

Noe å satse på det da?

Jeg hadde funnet meg et koselig sted å bo ALENE. Det er enklere å være singel mama ennå måtte være mamma BÅDE for babyen og kjæresten!

"Når vi flytter sammen på ordentlig..." Hva er det for slags piss?? Du er gravid, for pokker! Hvor mye mer "ordentlig" trenger han det?

Flytt ut!

Skrevet

Det er ingen skam å være alenemor, har vært det og blir det gjærne igjen. Min beste tid ever!!

Skrevet

Når han ikke evner å sette sine egne behov tilside for sin gravide kvinne, tror du han vill klare det for sitt barn? Er dette den typen oppførsel du vill ha fra en pappa? En som bryter avtaler, ikke stiller opp og prioritere bare seg selv?

Eller?

Skrevet

Kan ikke skjønne annet enn at du kommer til å bli annet enn skuffet jeg.

• 4 uker senere...
Skrevet

ser dette er lagt inn i juni.. håper du har flyttet fra han nå, for din egen del...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...