Gjest Skrevet 20. juni 2007 #1 Skrevet 20. juni 2007 Åkei, det jeg lurer på er: Jeg hadde første dag mens 8 juni, jeg har IKKE regelmessig syklus.. Alt mellom 28-32 dagers syklus. Jeg kan vel ikke regne med å ha EL 14 dager etter første dag mens da vel? Noen som er flinke til å regne ut slikt i hodet og klarer å finne ut sånn ca når jeg har EL?? Jeg og sambo har sex annenhver dag.. er det for lite? burde vi ha mer rundt EL? Jeg orker nemlig ikke å ha sex flere ganger om dagen eller hver dag.. :/ Jeg får så vondt etter at han har "tømt seg" at jeg må ha en dag med opphold så jeg kan "tømme" meg litt.. hehe.. er dette unormalt? HJEEEELP MEEEEEG :/
søljenes Skrevet 20. juni 2007 #2 Skrevet 20. juni 2007 Vel, du har nok en ganske regelmessig syklus når den ligger på 28-32 dager vil jeg si. Sex annenhver dag skal være det beste. Dere kan jo hive på en ekstra omgang rundt EL Hvis jeg ikke regner helt feil og er helt på bærtur her, vil jeg si du kan regne med å ha EL mellom den 22-26 juni, og da er det jo bare til å kjøre på og håpe på det beste Du kan jo evt. prøve eggløsningskalkulatoren på www.babyverden.no. Beregn med 28, 29 30, 31 og 32 dager i syklusen, og finn ut hvilke dager dere skal prøve litt hardere på Lykke til
Bianca83 Skrevet 20. juni 2007 #3 Skrevet 20. juni 2007 El er vel uansett alltid 14 dager før neste mens uavhengig om man har 28 dagers syklus eller 40 liksom. Så da er det jo bare å regne 14 dager før både 28-29-30-31-32.dag. De sier jo at annenhver dag er best så fortsett med det du. Håper det klaffer for deg :-) Lykke til
Gjest Skrevet 20. juni 2007 #4 Skrevet 20. juni 2007 Tuuuusen takk for svar jenter Dere er noen engler assa
søljenes Skrevet 20. juni 2007 #5 Skrevet 20. juni 2007 EL er ikke alltid uansett 14 dager før neste mens. Tiden mellom EL og IKM regnes jo som lutealfasen, og det er nødvendig å ha en lutealfase på over 10 dager (hvis jeg ikke husker helt feil) for at et befruktet egg skal kunne feste seg, og det er det desverre ikke alle som har. Men 14 dager regnes vel helst som "normalen"
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå