Gå til innhold

Gjette-konkurranse: Når tror dere babyen deres kommer???


sommermammax3

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hehe, morsomt. Henger meg på jeg.. Jeg gjetter at jeg får ut babyen tolv dager før termin, altså 14.juli. Har bare fått det for meg at det vil skje da.. vet ikke hvorfor ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg og tror jeg får 14.juli :) Mamma tror jeg får allerede 07.juli hun, blir spennende å se...:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har hatt en følelse for at den kommer 13 juli hele svangerskapet, (altså 3 dager før termin) nå er jeg usikker, kanskje den kommer etter??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmm.... har hatt en sterk tro på den 6 juli siden jeg fikk en senere Ul å målene tilsa den 6 ( men dette var på en privat Ul)

Har egentlig termin den 20 juli.... så vi får se :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg hører egentlig til i juni-klubben med termin 26. juni, men jeg tror babyen kommer 1. juli jeg... :-)

Blir spennende å se!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror/føler at det blir fredeg 13. 07.07.

Hvorfor???

Nei det vet jeg ikke. Bare en følese jeg har.(Ønske)

MIn mor tror 07.07.07. Men det tror jeg er pga litt spesiell dato.

Håper at jeg slipper å gå ut tiden hvertfall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror babyen kommer den 29 Juli for det drømte jeg i natt faktisk. Har termin den 23 så seks dager over tiden. )O(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror min kommer 16 juli - dagen foer planlagt keisersnitt (som er bare tre dager foer termin) - har bare paa foelelsen fordi fikk foerst dato 16 juli, saa ble den flyttet. Min foerste kom tre dager foer, har termin 20 juli - og UL i uke 33 tilsa at lillejenta er fire dager forran skjema....... Ville bare vaert typisk om hun kom dagen foer.... Hvis ikke kommer hun uken foer, naar legen min er paa ferie...... :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har tenkt på 21 eller 12. Siden det ikke har skjedd noe i dag kommer ungen kanskje på termin som er 12. juli.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tror i blir satt i gang pga overtid i...tror i har så "flaks",vært mye sykemeldt pga vonde kynnere + div...så har nok så "flaks"... 31 juli... jøsses det e sååååååååååååååå lenge til...vil ha han ut no....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har tippet 5. juli. Dvs. at jeg går 4 dager over termin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med nr 1 gjekk eg ei veka over tida (termin 8.juli, fødd 15.). Så eg er klar for å gå ei veka over tida denne gongen òg. UL termin er 30., mt er 28. juli. Så ut frå termin høyrer eg til juliklubben, men kanskje det vert augustklubb i staden?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mannen min tror at jeg skal føde 07.07.07, men jeg håper da vitterlig at jeg slipper å gå ei uke over termin. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en følelse av at babyen kommer 28 eller 29 juli jeg.. Termin er 31juli..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper og tror at det blir mellom den 20-28 juli. Har termin 27.juli. Menstermin er den 30 juli, så jeg håper ihvertfall det blir et julibarn. Er grusomt når jeg ser at siste overtidsdag er 10.august. Blæ.. Da blir det lenge... Har en som er født 18.juli

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nnnnnå! nei.... hmm.. Nnnnnnå! nei.. filler'n.. sikkert til jeg blir satt i gang 14 dager på overtid...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gjettet feil... :-)

Trodde jenta mi skulle komme 1 juli, 5 dager over tiden, men hun bestemte seg for heller å komme 3 dager før, 23 juni, på selveste St.hansaften...! En veldig koselig overraskelse!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er ikke overtroisk, men er blitt spådd 2 ganger, en gang før jeg ble gravid å en gang etter jeg ble det, å da ble det spådd at jeg skulle føde i mndskifte nå.. juni/juli..... så få se da... har ikke termin før 25juli da... kanskje hun kommer i natt da.... hohohoohoh... fullmåne å greier...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...