Stolt M@mm@ *Fødekl@r* Skrevet 20. juni 2007 #1 Skrevet 20. juni 2007 Kan dere dele deres erfaringer med meg ? gjerne sende meg nettsider der det står ? steder i stavanger de har dette ? og hva det egentlige navnet på desse to akupunkturene heter ? på forhånd takk!
Gjest MMJ Skrevet 20. juni 2007 #2 Skrevet 20. juni 2007 Hadde modningsakkupunktur 2 ganger hver dag i 1 uke jeg før fødselen, og jeg var ikke modnet NOENTING etter 1 uke... Fikk dette pga svangerskapsforgiftning sist... og de ville fødselen skulle starte av "seg selv"... men neida, jeg endte opp med å bli satt igang av stikkpiller likevel, 2 stk.
metteflette Skrevet 20. juni 2007 #3 Skrevet 20. juni 2007 Hei! Jeg fikk på Fødeloftet fra termindatoen jeg, gikk tre ganger på ne uke og ungen kom 5 dager etter termin. Jeg hadde en superrask fødsel og kommer til å gjøre dette denne gangen også. Jeg vet bare om at jordmødrene på mamastork driver med dette. Men de jobber alle tre på fødeloftet og er veldig flinke. de har nettside www.mamastork.no Ligger ved Hansenhjørnet i byen. Lykke til!!
Potetstappe Skrevet 20. juni 2007 #4 Skrevet 20. juni 2007 Hei! Jeg begynte på modningsakupunktur på fredag som var. Henne som skulle ta det på meg sa at jeg kunne velge om jeg ville ha akupunktur eller soneterapi. Hun mente at soneterapien var bedre for å modne. Så jeg valgte det, og det varte ca 1 time. Hel tydelig at det funket, magen var hard hele tiden mens hun holdt på og kynnerne bare haglet på! Baby ble også uvanlig urolig. Dagen etter gikk slimproppen, og jeg fikk 2 cm. åpning. Kan jo være tilfeldig, men det vet man jo ikke. Var tilbake på ny behandling på mandagen, og da sa hun at hun kunne prøve å sette igang fødselen hvis jeg ville det. Jeg begynner å bli rimlig klar, så sa ja til det. Fikk 4 nåler i hvert ben, fra midt på leggen til føttene. Merket godt at hun traff de punktene hun skulle, men ingen kynnere eller annet var å merke. Satt i 30 min. med nålene. Etterpå var jeg kjempe skuffet, siden det funket så bra sist... Alle reagerer jo forskjellig, og for meg var det soneterapien som funket. Så skal på behandlig igjen på fredag, og da vil jeg ikke ha akupunktur. Men prøv deg fram med hva som funker for deg;-) Jeg tok i Drammen, så kan ikke svare deg på resten. Men lykke til!
Tvillingmamma til 3 gull Skrevet 21. juni 2007 #5 Skrevet 21. juni 2007 Fungerte ikke på meg, gikk 16 dager over termin. Å måtte settes igang med modningspiller pga ingen modning.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå