Gå til innhold

Yess!!! Det var siste rettebunken!


Anbefalte innlegg

Skrevet

I alle fall på denne siden av sommerferien! Og det var egentlig ikke en ordentlig rettebunke en gang - skrev bare noen enkle vurderinger, og en liten og hyggelig sommerhilsen til hver elev.

 

En skoledag igjen, og på fredag tar jeg med meg nesten bare lærerkaffen. Må huske å rydde arbeidsplassen min i morgen, skal jo skifte skole.

 

Det skal bli deilig med ferie, og faktisk så synes jeg virkelig at jeg fortjener det! :-)

 

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ferie fortjener du helt sikkert!

 

God sommer og lykke til i ny jobb! :)

Skrevet

Hurra, hurra :-)

 

Kjenner følelsen! Sitter nå og regner over fraværet, det skal føres i morgen tidlig - og så er det bare å trykke "print". Siste skoledag i morgen, planlegging på fredag, og så en herlig, laaang ferie. Som du skriver: Vel fortjent!

 

Gratulerer, Kakao :-)!!

Skrevet

Jeg ønsker deg en riktig god ferie også, piano!

 

Og til alle andre lærere! Kose oss, skal vi! Og nyte noen lange, late dager, før vi setter igang med alt vi ikke har rukket hjemme i løpet av en hektisk vinter..... :-)

Skrevet

Grattis Kakao™! Selv sitter jeg og grugleder meg til jeg skal begynne som lærer fra høsten av. Er akkurat ferdig med lærerskolen og har nok mange rettebunker foran meg... skal jobbe på ungdomsskolen.

Skrevet

Thank you, thank you!

 

Jeg bytter fra u-skole til barneskole jeg, nå, og akkurat rettebunker og karaktersetting er vel det jeg kommer til å savne minst, tror jeg. Regner med å komme tilbake til u-skolen etterhvert.

 

Gled deg til høsten! Det er kjempegøy å jobbe i ungdomsskolen! :-)

 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...