Monajenten Skrevet 20. juni 2007 #1 Skrevet 20. juni 2007 Jeg har ganske store pupper og er fryktelig smal over ryggen, er ganske smal i livet men føler jeg har gigantisk rumpe! Syns liksom ikke den står i stil til min tynne overkropp. Men det er vel kanskje sånn man blir etter å ha fått barn, litt bredere hofter? Jeg føler ihvertfall at det ser helt merkelig ut, men når jeg ser andre med såkalt timeglassfasong så syns jeg egentlig at det er veldig fint. Hva syns dere?
Monajenten Skrevet 20. juni 2007 Forfatter #2 Skrevet 20. juni 2007 *kremt* Altså ikke om meg men om kvinnelige former......... Vet liksom at om jeg kunne få velge fritt så hadde jeg kuttet vekk litt av rumpen....:-/
BettyBoob Skrevet 20. juni 2007 #4 Skrevet 20. juni 2007 jeg har skikkelig timeglassfigur og ville ikke sett annerledes ut i fasongen! Synes det er sexy jeg 5 kg mindre er derimot drømmen, hehe!
Monajenten Skrevet 20. juni 2007 Forfatter #5 Skrevet 20. juni 2007 Ja det er kanskje der det ligger. Om jeg hadde vært litt strammere i fisken hadde jeg nok vært mer fornøyd.
Gjest Skrevet 20. juni 2007 #6 Skrevet 20. juni 2007 Jeg ønsker meg større rumpe! For jeg synes ikke det er så fint med liten smal rumpe... I need some junk in my trunk! Så jaaaaa... det er sexy med kvinnelige former!
Monajenten Skrevet 20. juni 2007 Forfatter #7 Skrevet 20. juni 2007 Hehe skal vi switche litt, Hufsen??
Tommage♀♂ Skrevet 20. juni 2007 #8 Skrevet 20. juni 2007 Jeg har også timeglassfasong! Om du stabler en 5-6 timeglass oppå hverandre, 3 og 3 i bredden. Buhu...=(
Monajenten Skrevet 20. juni 2007 Forfatter #10 Skrevet 20. juni 2007 Strålende! Trenger du litt større pupper og eller, jeg har masse til overs!
selfangerkjerringa Skrevet 20. juni 2007 #11 Skrevet 20. juni 2007 Jeg har timeglassfasong, og vet at jeg er ganske sexy. Rumpe, hofter, lår, smal midje. MEN jeg er dessverre 25kg overvektig og har født to barn på 3 år... så den sexy timeglassbaben er for øyeblikket pakka inn i litt for mye spekk og laushud. Men hun er her inne altså, og med jobbing og litt bukplastikk så er ka-ping gjenforvandlet til SexyMama skal dere se
Monajenten Skrevet 20. juni 2007 Forfatter #12 Skrevet 20. juni 2007 Bare sånn.....*ka-ping* sant?????? ;)
Rusketuska Skrevet 20. juni 2007 #13 Skrevet 20. juni 2007 Hva synes dere? spør du...) Hva synes mannfolka lurer du og kanskje på?? Vet du at, de aller fleste mannfolk vil ha damer med former??!!!!!! :0)) Dette ligger langt, langt og lenger enn langt tilbake, helt til vi mennesker "ble til" ) Damer med former, er de som kan få/og fø barn, det er formene som gjør at barna får mat(overlever) etc etc :0)) Disse innstinkene er ikke annerledes i dag, selv om vi desverre ser en masse tynne "formløse" damer i alle blader vi ser..... Det gjør at vi kvinner/jenter/damer føler at vi er "unormale"... Men... JA vi skal ha former!! Og spør du de aller fleste menn så vil de ha damer med former!!! ) Hmmm.. kanskje du ikke ble klokere, men jeg garanterer at dette faktisk er sant!!!! )))
selfangerkjerringa Skrevet 20. juni 2007 #14 Skrevet 20. juni 2007 hihihiii Du har skjønt det, Monajenten!!!
Gjest Skrevet 20. juni 2007 #15 Skrevet 20. juni 2007 Nja, jeg er ganske fornøyd med dem, men vi kan jo heller komme tilbake til det! ;-)
OsloMor Skrevet 20. juni 2007 #16 Skrevet 20. juni 2007 Sikker5t mange menn som foretrekker tynne/slanke kvinner som er faste i fisken også. Dessverre så tror enkelte at det ene utelukker det andre, de fleste menn synes vel en jente er fin dersom han liker personligheten hennes også. Tror heller ikke at menn konsekvent går etter formfulle kvinner, de blir sikkerttiltrukket av begge deler. Synes man skal være forsiktig med å fremheve det ene framfor det andre, er like fint å være tynn synes jeg.
Monajenten Skrevet 20. juni 2007 Forfatter #17 Skrevet 20. juni 2007 Hehehehehe det er da jammen godt noen er fornøyd ihvertfall!!!!
Rusketuska Skrevet 20. juni 2007 #18 Skrevet 20. juni 2007 Det var ikke meninga å "fremheve" den ene fremfor den andre ) Men, tror mange ( ikke meg selv men....))............ som både har former, og er "faste i fisken" og jeg da ) :0)) Personlighet og selvtillit er det som blir foretrukket først uansett. Så det er jeg enig i ) Bare litt dårlig på å formelere meg innemellom;)) Men, har netopp lest en bok ( som heter " menns hemmeligheter" ) og det sies at mannfolk blir tiltrukket av selvtillit uansett form og farve ) Vi BØR og skal være stolte av oss selv uansett!!! ( jeg prøver å lære meg dette selv....)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå