Shabby Cheap Chic Skrevet 20. juni 2007 #1 Skrevet 20. juni 2007 http://lotusbarn.com/zcart/index.php?main_page=index&cPath=59 Hvordan er den?? virker veldig lettfin og ikke masse å knyte... hva vil dere anbefale? har ei jente som snart er 3 mån..
Linda og lille Oskar Skrevet 20. juni 2007 #2 Skrevet 20. juni 2007 orker ikke å sjekk linken, er laaat:) men anbefaler en mei tai! veldig behagli å bære i, å kan brukes leenge!
Shabby Cheap Chic Skrevet 20. juni 2007 Forfatter #3 Skrevet 20. juni 2007 er en lommeslynge allefall.. glemte å skrivde de jeg hehe.. virker som om det er så masse å knyte og at det blir masse tøy rundt kroppen hvis du skjønner.. hehe.. kan jo hende det bare ser sånn ut på bildene da..
Shabby Cheap Chic Skrevet 20. juni 2007 Forfatter #4 Skrevet 20. juni 2007 kan man bære babyen med ansiktet ut da??
Linda og lille Oskar Skrevet 20. juni 2007 #5 Skrevet 20. juni 2007 tja aldri prøvd en lommeslynge jeg! men er veldig fornøyd med mei taien min! lærer deg fort å knyte den, og er veldig enkelt! venter også på et sjal i posten:)
Shabby Cheap Chic Skrevet 20. juni 2007 Forfatter #6 Skrevet 20. juni 2007 så mei tai er virkelig så bra som alle sier da kanskje... kan babyen ha ansiktet mot omverdenen da? eller må hun hun ha ansiktet vendt mot meg?
Linda og lille Oskar Skrevet 20. juni 2007 #7 Skrevet 20. juni 2007 hun må ha ansiktet mot deg ja, men kan jo ha henne på ryggen også
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå