Gå til innhold

Hvor kan vi dra? (samme som skravle)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skrev i går (og for noe uker siden) at forholdet her går scheiss!! Nå er det så vansklig, at jeg tenker å bare pakke kofferten og dra et sted i noe dager, en uke... bare for å få puste litt. Jeg har tenkt å ta med jentene.. og ha en uke til oss likssom... men hvor..?

Har ikke bil,,, kan evt. låne eller ta taxi, men aner ikke hvor kan jeg dra? Storesøster er snart 4 og mini er 5 mnd... kan ikke nok ikke dra et sted med masse aktiviter for eldeste mann...siden jeg kommer til å bli sannsynlivigs opptatt med mini,,'

tips??

Jeg er lei meg.

:-(

ps: er innvandrer, uten familie og venner her..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du skriver ikke hvor du bor, men hva med å sjekke finn.no, fritidsbolig til leie? Koselig å leie hytte ved sjøen for eksempel...

Skrevet

Vi leide ferieleilighet da vi var i kr.sand ifjor og det var ikke så ille dyrt. Veldig sentralt, men en kan velge ganske mye i leilighetene. Og vet de finnes i de fleste byer. Sjekke go søke litt på nett, aner ikke hvor gubben fant linken dit.

Da kan en ta seg småturer til byen, finne nye morsomme lekeplasser osv osv.

Campingplasser har også små hytter de leier ut. Det kan jo være ett sted. Mange unger eldste kan leke med, og sikkert en strand dere kan kose dere på. Søke og leite litt på nett, en får til det meste bare en søker og leiter endel.

Skrevet

Prøv f.eks

www.dansommer.no

www.novasol.no

www.dancenter.no

Disse har sommerhus innen Norge,Sverige og Danmark i tillegg til resten av Europa.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...