Gå til innhold

Skal dere gi forlovergave?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Evt hva?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det driver jeg å lurer litt på også :) Vi gifter oss i helgen, så jeg burde vel kanskje skynde meg litt? :P

Skrevet

Samboers forlover skal få noe av ham. Vet ikke helt hva ennå. Min forlover får kanskje kjole, i hvertfall frisør og sminke og ett annet minne. Smykke eller noe annet!

Skrevet

Min forlover får frisør::)

Skrevet

jeg har mannlig forlover(min bror) noen tips til hva han kan få??

Skrevet

Jeg skal betale frisør og hun får et blomstersmykke. Prøver å komme på en gave, men finner ikke på noe spesielt nok, men har enda tid til å tenke :)

Skrevet

Ikke kan jeg kjøpe kjolen hennes, for den har trassejenta vært ute og handle selv.... Ikke kan jeg betale frisør og sminke, for det er hennes søster som skal fikse oss opp.... gratis for forloveren!

Vurdere om jeg skal ta henne med på jente-shoppingtur/weekend ett eller annet sted når stria er over;=)

Skrevet

Vi har kjøpt kjole til min forlover og dress til hans forlover....vi ga penger vi da....

Skrevet

vi ga et bilde fra fotografen av oss alle(fra bryllupsdagen så klart) De fikk selv velge bilder, farge ikke farge ol...Virket som om de er fornøyde.

Skrevet

Ja jeg har kjøpt en friis veske til forloveren min (hu har veskedilla) også blei det en parfyme på samboeren min sin forlover :-)

Skrevet

Mannens forlover har fått en boks med slips og sånn til å putte i lomma... Koster ca 400 kr. I samme stil som gubben sitt..

Til min forlover har jeg kjøpt en guaridan angel.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...