Stine_ Skrevet 20. juni 2007 #2 Skrevet 20. juni 2007 Det driver jeg å lurer litt på også Vi gifter oss i helgen, så jeg burde vel kanskje skynde meg litt?
mammamamut Skrevet 21. juni 2007 #3 Skrevet 21. juni 2007 Samboers forlover skal få noe av ham. Vet ikke helt hva ennå. Min forlover får kanskje kjole, i hvertfall frisør og sminke og ett annet minne. Smykke eller noe annet!
**Venter på spire** Skrevet 21. juni 2007 #5 Skrevet 21. juni 2007 jeg har mannlig forlover(min bror) noen tips til hva han kan få??
Joikaboll@ Skrevet 21. juni 2007 #6 Skrevet 21. juni 2007 Jeg skal betale frisør og hun får et blomstersmykke. Prøver å komme på en gave, men finner ikke på noe spesielt nok, men har enda tid til å tenke
♥Snulder Skrevet 21. juni 2007 #7 Skrevet 21. juni 2007 Ikke kan jeg kjøpe kjolen hennes, for den har trassejenta vært ute og handle selv.... Ikke kan jeg betale frisør og sminke, for det er hennes søster som skal fikse oss opp.... gratis for forloveren! Vurdere om jeg skal ta henne med på jente-shoppingtur/weekend ett eller annet sted når stria er over;=)
mammatilsommeren Skrevet 24. juni 2007 #8 Skrevet 24. juni 2007 Vi har kjøpt kjole til min forlover og dress til hans forlover....vi ga penger vi da....
go*mamma*n Skrevet 24. juni 2007 #9 Skrevet 24. juni 2007 vi ga et bilde fra fotografen av oss alle(fra bryllupsdagen så klart) De fikk selv velge bilder, farge ikke farge ol...Virket som om de er fornøyde.
Ayla78 Skrevet 25. juni 2007 #10 Skrevet 25. juni 2007 Ja jeg har kjøpt en friis veske til forloveren min (hu har veskedilla) også blei det en parfyme på samboeren min sin forlover :-)
Lucky76 Skrevet 26. juni 2007 #11 Skrevet 26. juni 2007 Mannens forlover har fått en boks med slips og sånn til å putte i lomma... Koster ca 400 kr. I samme stil som gubben sitt.. Til min forlover har jeg kjøpt en guaridan angel.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå