Gjest Skrevet 20. juni 2007 #1 Skrevet 20. juni 2007 Det begynte natt til idag. Etter å ha besøkt broren min på sykehuset, kom vi hjem ved 19.30 tiden. Han var supersliten, så han ville bare legge seg. Jeg kjente at han var kjempe varmt, så tok tempen. Hadde 38.7. Fikk en stikkpille, så sov han. Sov godt hele natten. Så idag morres ringte jeg til bhg og sa at han ikke kunne komme pga feber. Så holdt han hjemme. Men plutselig virket han i fin form fra han sto opp. Tok tempen og den hadde sunket til 37.4. Han var pigg i hele dag. Helt til jeg skulle legge han i 19-tiden. Plutselig virket han varm, så tok tempen igjen. Lå på 38.5. Jeg skjønner ikke. Hva er det som skjer? Har aldri skjedd før.
Mille** Skrevet 20. juni 2007 #2 Skrevet 20. juni 2007 Det er ganske normalt at tempen stiger igjen på kvelden, pleier stort sett alltid å gjøre det hos mine barn. God bedring. )
Gjest Skrevet 20. juni 2007 #3 Skrevet 20. juni 2007 Men betyr det at han er syk om dagen også selv om han ikke har feber? Beklager, men jeg er ganske ny i dette.
Gjest Skrevet 20. juni 2007 #4 Skrevet 20. juni 2007 da mener jeg....om han er syk, selv om vi ikke kan se det?? Er så dritforvirra
Mille** Skrevet 20. juni 2007 #5 Skrevet 20. juni 2007 Tja, feber er jo et tegn på sykdom, men mine har ofte hatt feber uten at de ble syk. Ikke alltid så lett å skjønne seg på nei. ;o)
Gjest Skrevet 20. juni 2007 #6 Skrevet 20. juni 2007 ok! Takk skal du ha Altid fint å få svar fra en som har erfaring.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå