søljenes Skrevet 20. juni 2007 #1 Skrevet 20. juni 2007 Føler meg så rar i magen... Som om det presser litt nederst der på en måte, og innimellom river og sliter det på både høyre og venstre side. Håpet bygger seg opp, og jeg har store problemer med å få dagene til å gå fort nok, slik at jeg kan teste. Tårene sitter også løst for tiden, og er veldig trett. Har bestilt meg 10 strimmeltester idag, og håper de kommer innen lørdag. Skal prøve så godt jeg kan å vente lengst mulig med å teste, men for hver dag så går, så tenker jeg mer og mer på den siste testen jeg har liggende i skuffen min. Den som bare hadde kunnet lagt seg til å sove, og ikke våknet før neste fredag som er IKM dagen
Gjest Skrevet 21. juni 2007 #2 Skrevet 21. juni 2007 Ta den!!! Med en gang!!! hehe...Og fortell oss det her inne med en gang.... Sånt er så spennende!!! *Og da behøver ikke jeg teste helt med en gang * Da kan jeg leve på din spenning
Habby Skrevet 21. juni 2007 #3 Skrevet 21. juni 2007 10 dager igjen..og jeg føler det samme som deg FrøkenHåpeful*håper på spire* Føler meg rar i magen, har sånn menssmerter lignende følelse..blir FORT sliten og trøtt..og har ryggsmerter som tar livet av meg snart!!! Prøver så godt å ikke teste meg...holde ut til neste lørdag som er ikm..
kattungen Skrevet 21. juni 2007 #4 Skrevet 21. juni 2007 He he:D Kjenner meg igjen. Har IKM på onsdag og vil egentlig vite det nå selvom sjansene er veldig små. Er veldig sliten, humørsvingninger, murringer på hver side og overalt, ja alt som forbines med PMS. Sist jeg var gravid hadde jeg hjertebank innimellom og det har jeg nå også- men tror det bare er mine egne håpefulle tanker som gjør at hjerte hopper og spiller meg et puss.
søljenes Skrevet 21. juni 2007 Forfatter #5 Skrevet 21. juni 2007 Hehe, tro meg, jeg sliter med å la være maggimor 8 dager nå til IKM, så det er nok enda litt for tidlig å teste.. Hehe.. Søren.. Men lurer på å ta den imorgen tidlig, selv om jeg ikke tror den kan bli positiv så tidlig i tilfelle. Men jeg må bare gjøre det, slik at jeg kan komme over det, så får jeg heller teste litt nærmere IKM når strimmel-testene mine kommer. Da kan jeg ta en hver dag fremover Hihi! Når har du IKM da?
søljenes Skrevet 21. juni 2007 Forfatter #6 Skrevet 21. juni 2007 hopeful og kattungen: krysser alt som kan krysses for dere. Utrolig spennende og slitsom tid dette her, og gå å vente på spiren. Lykke til
Phantom´ Skrevet 21. juni 2007 #7 Skrevet 21. juni 2007 Kjenner meg igjen! Litt smådesperat etter å få tiden til å gå. Ena er det bare 3 dager siden EL her i huset....
søljenes Skrevet 21. juni 2007 Forfatter #8 Skrevet 21. juni 2007 Huff.. Har en god stund igjen å gå å vente og lure på du da. Vi må jo alle gjennom det, så vi får støtte hverandre i denne tiden Bære over ved hverandres klager og glede oss på andres vegne. Før vi vet ordet av det er det vår tur (forhåpentligvis) Lykke til, til deg også Phantom
Gjest Skrevet 22. juni 2007 #9 Skrevet 22. juni 2007 IKM ca 3. juni... OG det er en hel annen måned enn den vi er i nå! Jeg kommer til å bli gal innen den tid...
Nightelf venter nr. 2 :-) Skrevet 22. juni 2007 #11 Skrevet 22. juni 2007 Heia dere! Kjenner meg veldig igjen jeg åsså! IKM på torsdag, og holder på å bli sprø nå.. Jeg er ikke laget for denne spenninga... hehe.. Eksamen all over again! LYYYKKE til alle!!! :oD
søljenes Skrevet 22. juni 2007 Forfatter #12 Skrevet 22. juni 2007 Jeg føler med deg maggimor. Er ikke bare bare dette her nei. Håper at vi begge kan juble over positiv test om ikke så lenge. Jeg tok selvfølgelig også den siste testen i skuffen min idag. Det er jo altfortidlig, og jeg vet det, hehe. Den ble såklart negativ. Men mister ikke håpet av den grunn
søljenes Skrevet 22. juni 2007 Forfatter #13 Skrevet 22. juni 2007 Så spennende Nightelf! Håper på positiv test hos deg også
Gjest Skrevet 22. juni 2007 #14 Skrevet 22. juni 2007 uff da... jaja... Det er bare å holde motet oppe! Den kommer når den vil!!!
søljenes Skrevet 22. juni 2007 Forfatter #16 Skrevet 22. juni 2007 Noen tester kan påvise hcg i urinen så tidlig som opptil 4 dager før forventet mens, som f.eks den nye CB testen. Men det kommer vel litt an på hvor mye hcg kroppen din produserer også da. Noen tester ikke positivt før dager/uker etter IKM også. Så det varierer litt.
Beama Skrevet 22. juni 2007 #17 Skrevet 22. juni 2007 skal teste om en ukes tid jeg og=) Har hatt gravidfølelse den siste uken, skikkelige mensensmerter, vonde pupper og stikking i magen... men sånn hadde jeg det hver måned i ett helt år frem til snuppa endelig klamret seg fast inni der=0 Så jeg tørr ikke å tenke tanken på att jeg kan være gravid allerede.. under en måned siden pilleslutt. Er innstilt på att det kan ta like lang tid denne gangen og.. så får jeg heller bli positivt overrasket=) Lykke til alle sammen=)
søljenes Skrevet 22. juni 2007 Forfatter #18 Skrevet 22. juni 2007 Går og kjenner på de samme "symptomene" jeg også hver mnd, så er vel påtide jeg lærer meg at det kun er PMS Men kan jo ikke la være å håpe av den grunn Men lykke til, til deg også Beama, måtte spiren sitte litt kjappere denne gang for deg
Gjest Skrevet 23. juni 2007 #19 Skrevet 23. juni 2007 he he i følge babyverden kan jeg teste allerede om en uke... Åh herre så spennende!!!
søljenes Skrevet 23. juni 2007 Forfatter #20 Skrevet 23. juni 2007 Ja, du må holde oss oppdatert da maggimor Jeg kommer til å ta ny test på tirsdag, og så en på fredag. Gleder meg så fryktelig
Gjest Skrevet 23. juni 2007 #21 Skrevet 23. juni 2007 Å så spennende!!! Hehe... jeg sitter her og holder på å dø av å stirre de to testene jeg har i senk... Jeg har sååå lyst å ta dem!!!
søljenes Skrevet 23. juni 2007 Forfatter #22 Skrevet 23. juni 2007 Jaaa! Derfor jeg bestilte meg en del av disse billig strimlene, slik at hvis jeg ikke klarer å holde meg, så gjør det ikke så mye alikevel Men jeg har en god følelse for deg jeg maggimor, og kjenner at jeg gleder meg veldig til du skal teste også
Gjest Skrevet 23. juni 2007 #23 Skrevet 23. juni 2007 Å så godt å høre!!! Nå ble jeg kjempeglad!!! he he... for sikkerhets skyld tror jeg nok jeg burde bestille meg noen billigtester jeg og... he he for om det er full klaff så kommer jeg fortsatt til å teste opp og i mente før jeg er overbevist!
søljenes Skrevet 23. juni 2007 Forfatter #24 Skrevet 23. juni 2007 Ja det er jo veldig billig, og det tar kun et par dager før dem ligger i posten, så det er ikke dumt Hehe, jeg syns jeg ser det. Tester hver dag, bare for å være heeeeeelt sikker Kommer nok til å gjøre det samme selv, og aldri bli helt overbesvist før magen er der Men nå er det virkelig på tide med natt her i huset. Ha en god natt, så prates vi
Habby Skrevet 25. juni 2007 #25 Skrevet 25. juni 2007 Vel, da er bare 6 dager til jeg kan teste...er spent ass!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå