Anonym bruker Skrevet 20. juni 2007 #1 Skrevet 20. juni 2007 Kanskje et litt ekkelt spørsmål, men syns dere at det er mer lukt fra underlivet nå i slutten av graviditeten enn tidligere (Før og i begynnelsen av graviditeten)
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2007 #2 Skrevet 20. juni 2007 Jepp, syns også det lukter mer enn før nå...........Syns d nesten er litt plagsomt, føler seg liksom ikke så "ren" som ellers....
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2007 #3 Skrevet 20. juni 2007 Ja helt enig!!! Bare et par timer etter jeg har dusjet føler jeg meg litt uggen og syns jeg lukter!!!! Uff....Flere?
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2007 #4 Skrevet 20. juni 2007 Slenger meg på her!! Og så svetter jeg veldig der nede for tiden, synes det er ganske ekkelt!!
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2007 #5 Skrevet 20. juni 2007 Her slenger jeg meg også på, jeg dusjer eller bader både morning og kveld, føler meg rett og slett slapp i fisken også der nede så gleder meg virkelig til musklene har fått strammet seg opp igjen..... Vet at jeg også etter siste svangerskap fikk en annen lukt der nede.... noe samboer bekreftet..... Denne velger jeg å være anonym på ;o)
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2007 #6 Skrevet 20. juni 2007 Samme problem her. Den svettingen er jo også uhyre plagsom, jeg begynte nesten å lure på om jeg lekket fostervann her, men luktet jo ikke det da. Fant ut at det nok er svette, huff, helt klam og våt når jeg våkner om morgenen. Men er jo varmt og nå...
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2007 #8 Skrevet 20. juni 2007 Puster og peser lukter og svetter + hoven i undelivet Synes nesten mannen min er litt rar som har lyst til å ha sex med meg jeg.
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2007 #9 Skrevet 20. juni 2007 Det er jo ikke meningen, at man skal gå rundt og lukte deodorant dernede.Synes kanskje det er lidt overdrevet, dette med en luktfri kropp. Ps. Om det virkelig lukter ilde, kan for mye vasking gjøre det værre
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå