Gå til innhold

Må bare få skryte av Sjaman-mannen...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Han har badet ungene de siste 3 kveldene, gitt dem kveldsmat, grøt, melk og lagt dem alle 3 uten å mokke om noen ting...slik at jeg fikk litt fred og ro...

Har shoppet litt og tatt sol...besøkt sjamanmamma og sjamanpappa, og sjamansøster...hehe

gode gullet mitt...

Nå ligger han helt ferdig i sjaman-sengen og venter på sjaman - lady hehe

tror han sover før jeg kommer meg opp dit..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så deilig for deg å få litt "fri" da! Og shopping og sol gjør underverker for en sliten mamma-kropp.

Du må gi ham litt ekstra kos når du legger deg. Men kanskje han er så sliten nå, at det blir ham som "har vondt i hodet", hihihi

Skrevet

For et koselig innlegg!!!! Flott at noen også kan skryte av mannen sin her inne. (Gjør du det TIL ham også?) Altså ikke at jeg mener at en mann skal ha skryt fordi han legger ungene sine, men at du skryter av ham når du er fornøyd med han?

Skrevet

Hehe, benytter meg sjansen til å skryte av min som har gjort det samme de siste dagene.

(dog fordi jeg har jobbet kveld, men flink er han fordet).

Pusemannen lager nå kvelds til meg. Toast!

Skrevet

jeg har jo fortalt han at jeg var fornøyd med han.....men noe sengekos blir det ikke på noen dager da jeg har fått eksem på rumpa mi...til alles opplysning...HOHO

Skrevet

Snille sjaman-mannen bryr seg sikkert ikke om eksem på sjaman-lady-rumpen, synes sikkert den er sexy likevel hihi =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...