Gjest Skrevet 20. juni 2007 #1 Skrevet 20. juni 2007 Han har badet ungene de siste 3 kveldene, gitt dem kveldsmat, grøt, melk og lagt dem alle 3 uten å mokke om noen ting...slik at jeg fikk litt fred og ro... Har shoppet litt og tatt sol...besøkt sjamanmamma og sjamanpappa, og sjamansøster...hehe gode gullet mitt... Nå ligger han helt ferdig i sjaman-sengen og venter på sjaman - lady hehe tror han sover før jeg kommer meg opp dit..
Katja Skrevet 20. juni 2007 #3 Skrevet 20. juni 2007 Så deilig for deg å få litt "fri" da! Og shopping og sol gjør underverker for en sliten mamma-kropp. Du må gi ham litt ekstra kos når du legger deg. Men kanskje han er så sliten nå, at det blir ham som "har vondt i hodet", hihihi
solemio Skrevet 20. juni 2007 #5 Skrevet 20. juni 2007 For et koselig innlegg!!!! Flott at noen også kan skryte av mannen sin her inne. (Gjør du det TIL ham også?) Altså ikke at jeg mener at en mann skal ha skryt fordi han legger ungene sine, men at du skryter av ham når du er fornøyd med han?
Gjest_1001 Skrevet 20. juni 2007 #6 Skrevet 20. juni 2007 Hehe, benytter meg sjansen til å skryte av min som har gjort det samme de siste dagene. (dog fordi jeg har jobbet kveld, men flink er han fordet). Pusemannen lager nå kvelds til meg. Toast!
Gjest Skrevet 20. juni 2007 #7 Skrevet 20. juni 2007 jeg har jo fortalt han at jeg var fornøyd med han.....men noe sengekos blir det ikke på noen dager da jeg har fått eksem på rumpa mi...til alles opplysning...HOHO
ღDidrikmamsenღ Skrevet 20. juni 2007 #9 Skrevet 20. juni 2007 Snille sjaman-mannen bryr seg sikkert ikke om eksem på sjaman-lady-rumpen, synes sikkert den er sexy likevel hihi =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå