Gå til innhold

Hakeslipp ned til gulvet her nå...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Etter å ha sluttet på p-pillene februar, over 100 dager siden, har mensen uteblitt, og jeg har gradvis begynt å bli mer betenkt ang hvordan vi skulle klare å få en spire. Flere tilfeller av problemer i familien har gjort det at jeg har vært i kontakt med legen, tatt blodprøver og div. Planen vidre var å henvise meg til spesialist i august, dersom ikke noe hadde forandret seg. Og nå kommer jeg til poenget..... Siden vi er prøvere og hadde tenkt oss på fest i helgen, ville jeg ta en test for å være 100% sikker på at det var trygt å innta alkohol. Tok en CB test, og ble helt satt ut av resultatet! Der lyste det 2 klare, sterke treker mot meg, og gjett om jeg var sjokkert og glad!!

Hadde virkelig ikke ventet dette resultatet, og har fortsatt problemer med å skjønne at det er sant! Har testet 3 ganger, 1 på morgenen og 2 på kvelden, alle positive! Må jo være gravid da?? Men har jo ingen anelse om når dette har skjedd... Håper bare spiren sitter. Litt redd for å forlate dere enda, må få det bekreftet først! :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer så masse!!

Skrevet

Gratulerer så mye.så spennende.....Det som blir veldig spennende er jo å få vite hvor langt du er kommet.......Ønsker deg veldig masse lykke til.Håper jeg også blir gravid snart!!!

Skrevet

gratulerer så mye=) håpe det blir ett 9 mnd bra svangerskap=) lykke til=)

Skrevet

Takk,takk! Håper spiren sitter! Skal til legen på mandag, håper da å få bekreftet graviditeten og vite hvor langt jeg har kommet! Da kommer jeg og sprer baby-støv til dere alle!! :-)

Skrevet

GRATULERER!!

Skrevet

Gratulerer så mye!!!=)

Skrevet

dette var jo kjempe gode nyheter...En UL vil vel finne ut av hvor langt på vei du er=o)

Gratulerer så mye=o)

Lykke til videre...

Klem

Skrevet

ååå gratulerer,så gøy! Kos deg med den voksende magen..er så kos!=))

Skrevet

Gratulerer!!!

;)

Skrevet

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ.....GRATULERER SÅÅÅ MASSE:)

Så heldig du er og så utrolig bra at du endelig har en spire i magen:)

kos deg masse med den voksende magen og lykke til.

Skrevet

Så gøy. Gratulerer så mye. Håper alt går bra fremover :)

Skrevet

Tenk at nå er du snart mamma:) Gratulerer masse. Så bra, nå slapp du utredning osv. Lykke til m magen!

Skrevet

Ja, tenkt det! Må innrømme tanken er litt fjern enda, tross hvor ønsket denne graviditeten er! Det har liksom ikke helt gått opp for meg, men gud hvor jeg gleder meg!! Blir spennende å høre hva legen sier på mandag... kommer forhåpentligvis tilbake me masse baby-støv til dere alle!

Skrevet

Hi hi, skjønner at det tar litt tid før man skjønner det! Da jeg gikk gravid, trodde jeg liksom ikke helt på det før jeg var på UL i uke 12, man er så redd for å juble tilfelle, tilfelle. Men du ER gravid, så gleder meg til å fange babystøvet:D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...