Gå til innhold

Kolikk..


ozgirl

Anbefalte innlegg

 

Har heldigvis en veldig snill baby som sover og spiser godt, men i det siste har hun begynt å grine endel på kveldene. Ikke hysterisk grining, hun slutter når vi bysser henne litt. Har hørt litt forskjellig angående kolikk, det ene er at de fleste får ikke kolikk før etter ca 3 ukers tid og det andre er at "hvis hun ikke har fått det nå så får hun det ikke". Jenta mi er nå 6 uker gammel.

 

Noe som har mer peiling enn meg?

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Lillegutten min begynte med det samme da han var ca. 3 ukers tid, og vi var sikre på at det måtte være kolikk. Han var nærmest utrøstelig hver kveld i flere timer før han sovnet. Men etter en ukes tid ga det seg igjen og nå er han glad og fornøyd nærmest hele tiden, så det var nok ikke kolikk alikevell. :)

 

Tror de regner kolikk som "skriking mer enn 3 timer i strekk 3 ganger eller flere pr uke". Virker det som om hun har vondt i magen da? "Spenner" hun veldig i bena?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Hei Lady Ivory,

takk for svar. Tror nok ikke snuppa mi har kolikk ifølge definisjonen din. :) Er jo ikke grining så mye, Hun har heller ikke avføring så ofte som før så blir ganske gretten rett før den kommer :), og det gjør den ofte på kvelden.

 

Hører jo så mye forskjellig når det gjelder kolikk så jeg ble litt usikker et øyeblikk.

 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...