Gå til innhold

Kanel

junisnuppa/fødeklar

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som vet om kanel har funka på noen? Vurderer sterkt å prøve det.....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror ikke det funker.... skjønner at mange vil ha nurket ut og jeg er nok ikke et unntak, men å drive å prøve forskjellige ting tror jeg er håpløst, babyen kommer ikke før enn er moden alikevel, så det eneste som jeg tror kan hjelpe er rett og slett sex, for det mener de på sykehusene rundt forbi.

Skrevet

kanel har tradisjonelt blitt brukt under fødsel, dersom riene har blitt mindre effektive.. så de har nok en viss effekt, men om de har det på forhånd, er vanskelig å si..

hvis du ikke er moden, har det ingenting å si.

Skrevet

Ja, jeg tror nok du har helt rett. Tenkte bare om noen hadde hatt effekt av det så skadet det ikke å prøve :o) Gidder ikke å stresse m å prøve alt mulig altså. Tar det egentlig som det kommer....

Skrevet

Jeg har iallefall ikke født før termin, selv om jeg spiser mye kanel. Det kan kanskje funke om man er moden, ja. Hvis ikke må man nok bare vente.

Skrevet

Er vel ikke noe jeg kan påstå hjelper, men jeg tror iallefall jeg hadde nytte av kanel sist.. Spiste rømmegrøt med masse kanel hver dag den siste tiden forrige svangerskap, og fødte litt før termin :-)

Vet jo ikke, men har nå litt troen på det jeg da! Skal iallfall kaste meg over kanelen denne gangen også, bare venter til vi komme hjem fra ferien.. i tilfelle rask effekt :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...