Gå til innhold

Til de av dere som lurte på hva jeg mente med erting...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dere vet selv hvem dere er. Og jeg spør: Hvorfor er dere sånn mot proxi? Er det ikke erting dere holder på med nå? Er det pent?

HI

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva slags erting? Du trenger forresten ikke presisere at du er hovedinnlegger i hovedinnlegget. Vi ser det :-D

Skrevet

Jeg skrev et innlegg her tidligere om erting av andre her inne. Jeg ser ofte at det er mange som erter bare en.

Jeg har selv opplevd å bli ertet her inne. Og jeg ser stadig vekk at andre blir det også.

Jeg har sagt det til moderator men hun bryr seg ikke.

Skrevet

Du er klar over at du er på kranglesiden?? Erting må man nesten tåle her inne. men nå vet ikke jeg hva inlegg du sikter til kan hende det er mer en erting du sikter til??

Skrevet

Ehm. Sorry, er vel heller lillejonas som får gjennomgå. hehehe.

Skrevet

Jeg er anonym. Jeg er alltid anonym, men deltar ikke så ofte.

Synest erting er erting, og synest ikke bare det er anonyme som slenger med leppa. Men når en ikke ser på hva en faktisk skriver, bare er så jævlig stolt over at en tør såre folk, fordi en tør da stå for det med nick, har en ikke helt perspektiv. sårer gjør det jo så uansett, så da kan en enten skamme seg over hvordan en behandler andre, eller en kan sole seg i sin egen nick glans.

Skrevet

Sånn er det inn på kranglesiden. Det er fult av venneløse, hjemmeværende, trygdemissbrukere som ikke har noe annet å gjøre på. De må skubbe andre folk nedi søla for å få seg selv litt opp. De har ingen annen måte å gjøre det på. De er en skygge og en skam for hele samfunnet. Synd, men sant. Synes denne siden skulle ha vært borte fra hele dinbaby, folk her inne har heeeelt misforstått hva dinbaby egentlig går ut på. Folk som ikke har barn eller noen form for interesse holder til her inne å. Ikke at det gjør noe, men de forsurer miljøet bare enda mere. Synes syd på Jordmor Siri som har startet denne siden å lagt MYE tid og energi for å få dette til en plass der folk flest skal trives, så kommer det en hel gjeg å ødelegger verket hennes, synes dere skulle skamme dere!! Fysj!

NESTEN ingen her inne som tenker på henne stakkar.

Skrevet

"Sånn er det inn på kranglesiden. Det er fult av venneløse, hjemmeværende, trygdemissbrukere som ikke har noe annet å gjøre på. De må skubbe andre folk nedi søla for å få seg selv litt opp. De har ingen annen måte å gjøre det på. De er en skygge og en skam for hele samfunnet. Synd, men sant. Synes denne siden skulle ha vært borte fra hele dinbaby, folk her inne har heeeelt misforstått hva dinbaby egentlig går ut på. Folk som ikke har barn eller noen form for interesse holder til her inne å. Ikke at det gjør noe, men de forsurer miljøet bare enda mere. Synes syd på Jordmor Siri som har startet denne siden å lagt MYE tid og energi for å få dette til en plass der folk flest skal trives, så kommer det en hel gjeg å ødelegger verket hennes, synes dere skulle skamme dere!! Fysj!

NESTEN ingen her inne som tenker på henne stakkar."

---------------------------------------------------------------------------------------------

Jeg må bare sitere hele innlegget ditt for dette er vel enten noe av det mest ironiske innlegget jeg har sett (Noe jeg egentlig håper på), ELLER så er du en av de kjipeste menneskene som har satt sin IP-adresse på kranglesiden...

For det første, det å klassifisere folkene her inne som venneløse, hjemmeværende, trygdemisbrukere (sorry at jeg stavet det RIKTIG) er jo kanskje det noen ville kalt "trakassering", og det du slår så ned på i utgangspunktet.

For det andre, å si at man har misforfstått HEEELT hva kranglesiden handler om hvis man er så ubetenksom å krangler litt her inne, DET var jo virkelig en flott uttalelse.

For det tredje, Jeg vet om mange mennesker i verden man burde bruke tiden sin på å synes synd på, men Jordmor Siri er nok ikke en av de. Jeg tror hun er smart nok til å se at denne siden hjelper Mange, som trenger å avreagere på noen i samme situasjon, istede for å gå løs på samboere, ektemenn og barna sine. Ikke tror jeg hun er interessert i sympatien din heller.

Med VENNLIG hilsen

Skrevet

Men kjære vene da. Det er faktisk helt frivillig å oppeholde seg her inne. hvorfor klage når det bare er å trykke på logg ut knappen eller forflytte seg til mer egnete forum.

Skrevet

Hvem er proxi og har vi ertet henne? Erter jeg henne nå siden jeg ikke vet hvem hun er?

Skrevet

Proxi er visst ei som er misfornøyd på et av lillejonas innlegg ;o))

og føler seg tydligvis ertet fordi noen prøver å forklare henne ironien i innlegget ;o))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...