ApriIbaby Skrevet 20. juni 2007 #1 Skrevet 20. juni 2007 Lukter det rart av deres urin når dere har spist asparges? Det kommer raske en sånn merkelig "sviddgummi-aktig" lukt etter å ha spsit dette. Skjønner nesten ikke at asparges-stoffene kommer seg så fort i urinen en gang, jeg. Dere tror kanskje jeg er gal, men nå er jeg helt sikker på at dette kommer av aspargesen......og nei; jeg er ikke syk :-)
Katja Skrevet 20. juni 2007 #3 Skrevet 20. juni 2007 Hehe, jeg liker ikke asparges da, så det vet jeg ikke. Men spiser jeg honnicorn så lukter det søtt neste gang jeg er på do...så jeg tror det kan gå fort å komme i urinen
Mamma til verdens beste barn Skrevet 20. juni 2007 #4 Skrevet 20. juni 2007 Det har jeg opplevd også Ikke hver gang jeg har spist men av og til, spesielt med kjempefersk asparges.
Gjest_1001 Skrevet 20. juni 2007 #5 Skrevet 20. juni 2007 Jeg vet at asparges har en rar lukt på tisset. Selv om jeg ikke spiser det selv. Hehe, hørte det på P3 noen karer som testet det ut! Samme vil skje om du drikker mye kaffe en dag uten å spise eller drikke så mye annet. Lukter nesten litt som honnikorn med melk som har stått litt...
Blind Gudinne Skrevet 20. juni 2007 #7 Skrevet 20. juni 2007 Asparges esetter veldig lukt på urin..... ( Hva man ikke lærer som frukt og grønt ansvarlig!) (Og ikke server mannen asparges hvis du har tenkt dewg en tur ned og blåse i trompeten hans.... det lukter og smaker visstnok ganske sært etter et slikt måltid =D)
Gjest_1001 Skrevet 20. juni 2007 #8 Skrevet 20. juni 2007 Jeg så i en film en gang at ananas skulle være gode greier for mannen å spise om man skulle "blåse i trompeten" Hehe. Bare et tips!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå