Gå til innhold

Noen fra Moss her?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Flytta fra Oslo til Moss i fjor, men jeg kjenner INGEN her! Hadde vært koselig å komme i kontakt med noen her;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er fra Moss. Bodd her hele livet.

Skrevet

Når har du termin da?Hvor i moss bor du? Jeg bor ved Melløs Stadion med samboeren min. Vi venter vårt første barn sammen 17. juli!!

Skrevet

Jeg har termin 29 august. Men håper og tror han kommer en ukes tid før det. Jeg bor på krapfoss med min forlovede og vår datter på snart 4.

Skrevet

Hei på deg:)

Jeg er fra moss og vi venter vår første den 25. juli, så det er jo ikke så lenge etter deg da. Hvor i Moss bor du da og trives du her? Jeg holder til på jeløya og er nå ikke i jobb lenger - såå deilig å tenke at jeg ikke skal på jobb før neste år.

Skrevet

Vi bor rett ved Melløsparken. Vi trives bra, men det er klart vi savner Oslo masse. Har jo alle venner og bekjente der, så vi føler oss litt ensomme! Men jeg tenker at det forandrer seg vel med en baby i bildet;)

Jobber ikke lenger jeg heller, men jeg syns det er kjedelig jeg...

Så jeg gleder meg uuuutrolig mye til den lille kommer!

Skrevet

Hva jobber du med da og er det din første? Jeg jobber i Oslo, så det er deilig å slippe å pendle med den store magen. Også sover man jo ikke like bra om nettene lenger.

Dagene blir nok lange når man ikke kjenner så mange ja. Jeg synes i grunn dagene er lange selv om jeg har venner og sånt rundt meg. Mange er på jobb så det blir en del timer med boka på stranda eller forran tven da. Men vi får nyte stillheten så lenge vi kan, får den kommer vi til å savne har jeg hørt...:)

Skrevet

Hei hei.. jeg er også fra moss... bor på ekholt og venter nr 3 nå 11 juli

Spennende dager framover nå med kun 20 dager igjen......

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...