Gå til innhold

ang. spark - og de evinnlige bekymringene man må plages med...

Anbefalte innlegg

Skrevet

De siste dagene har jeg kjent massevis av liv i magen min. Harde spark både her og der. Men i dag har det vært veldig stille. Har kjent liv, men ikke på langt nær harde spark. Bare små "pirk" på en måte. Prøvde med et glass isvann, og det hjalp litt. Men kun for kort kort tid. Vet at ingen kan svare meg på om det er noe galt, men det hadde vært greit å høre om andres erfaringer...

Jeg er 29+4 i dag.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Rundt uke 30 hadde jeg endel lignende dager.

For det første så forandret sparkene seg endel, gikk fra korte skarpe støt til å kjenne at ben og armer "flyttet seg rundt" på magen. Ble seigere på et vis.

For det andre så hadde den noen helomvendinger slik at den noen dager sparket ut mot magen og dermed kjentes veldig godt for så å snu seg og sparke inn mot ryggen og dermed kjennes mye mindre.

I det siste har det ikke vært noen helomvendinger, så jeg krysser fingrene for at et visst hode har festet seg!

MEN: dersom du er urolig bør du ringe til JM/føden.

Heller en gang for mye ...

Skrevet

skjønte egentlig ikke hvorfor jeg satte meg som anonym... hehe....

Rett etter jeg trykket på knappen, så kom det et par skikkelige spark. Akkurat som nurket sa: "Men mamma, slapp av. Jeg har det helt fint jeg".

Tusen takk for svar, tingeling_80 Høygravid :-)). Jeg får vel se det an litt. Det pleier å være full baluba om natten, så da får jeg håpe det skjer i natt og. Selvom nattesøvnen blir en saga blott. :-D

Det er jo liv der, så mulig det er som du sier, at h*n ligger litt mot ryggen.

Var hos jordmor her om dagen. Og da sa jeg at det var fryktelig mye liv. Hun tok fosterlyden da, for å se at den ikke var for høy. Og da var den helt fin.

Er lett å bli bekymret, siden det er så mye fokus på disse sparkene. Jeg krysser fingrene. Så får jeg heller ta en tlf i morgen. Er jo det vi har jordmødre til. Ikke sant? :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...