Gjest Skrevet 20. juni 2007 #1 Skrevet 20. juni 2007 barnehagen kom presis 10.30...og de gikk ikke før klokken var 14.30. ungene STOOOOOR kosa seg:D samme gjorde de voksne på avd:) skal si pølsene gikk ned på høykant.samme med boller,muffins og piratkaken og piratsaften;) vi hadde tautrekning og stooor skattejakt;) kaptein sabeltann hadde nemmelig vært på besøk hos oss i natt og gjemt en skatt til alle sammen;) godteposene ble virkelig satt pris på,det gikk ikke fort nok før de fikk blåst opp badedyrene..hehe:D var heldig med været strålende sol,så vi var ute hele tiden..trampolinen,dissestativet og badebassengen ble flittig brukt:D dette skal vi gjenta i aug når trymelymmen fyller 2;) men nå var det kjempedeilig å sette seg ned med beina på bordet:D
Circe Skrevet 20. juni 2007 #2 Skrevet 20. juni 2007 Så bra,,,, Hørtes moro ut. skulle nesten ønske jeg var der selv.. hehe.. Hvordan går det med deg??? tenkt på deg etter det innlegget ang mannen din...
varg veum Skrevet 20. juni 2007 #3 Skrevet 20. juni 2007 Høres ut som dere har hatt en skikkelig kosedag!!! Bra dere var så heldig med været, litt lettere å ha sånt ute.hehe
Expat Skrevet 20. juni 2007 #4 Skrevet 20. juni 2007 Flott at dere fikk en skikkelig bra dag! Grattis med bursdagen!
snuppelure 74 Skrevet 20. juni 2007 #5 Skrevet 20. juni 2007 Så utrolig koslig da Du er jaggu meg tøff også som ber bhg hjem i bursdag og såååå leeenge, du som nettopp har født å greier
Gjest Skrevet 20. juni 2007 #6 Skrevet 20. juni 2007 var vel ikke helt planen at de skulle være så lenge..og det at bhg skulle komme idag har vært planlagt lenge.. så jeg kan jo ikke avlyse det. ikke noe nytt mellom meg og mannen..ståa er den samme
snuppelure 74 Skrevet 20. juni 2007 #7 Skrevet 20. juni 2007 Synes uansett du er tøff jeg som gjør dette ) Stooor klem til fantastiske glansvaska ;o)
pøber´n & je Skrevet 20. juni 2007 #9 Skrevet 20. juni 2007 Så bra det ble vellykket. Har tenkt på hvordan det har gått i dag.
Gjest Skrevet 20. juni 2007 #10 Skrevet 20. juni 2007 ja det kunne ikke gått bedre..ungene ville jo ikke gå..hehe
Twig Skrevet 20. juni 2007 #11 Skrevet 20. juni 2007 Åååh, det hørtes koooselig ut )) en bra dag mao )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå