minvil:-) Skrevet 20. juni 2007 #1 Skrevet 20. juni 2007 forslag til hva jeg kan kjøpe? som ikke er så dyrt? snuppa har bare gått der et halvt år og det har vært mye utskiftning av personalet..
imsdal med julesmak Skrevet 20. juni 2007 #2 Skrevet 20. juni 2007 Frukt, konfekt, blomst, bake kake/muffins etc. som alle kan dele på personalrommet
Katja Skrevet 20. juni 2007 #3 Skrevet 20. juni 2007 Du trenger egentlig ikke å kjøpe noe, de ansatte forventer det ikke. Når mine unger har sluttet i barnehagen, har jeg kjøpt en barnebok eller et spill, som kommer alle til glede. Men en pose Twist til å ha på personalrommet er jo alltid kjekt
(((( 2 kids-gutt og jente)))) Skrevet 20. juni 2007 #4 Skrevet 20. juni 2007 ost og kjeks m forskjellig frukt-det gir jeg både til jul og til sommeren:-))
Bettybu Skrevet 20. juni 2007 #6 Skrevet 20. juni 2007 Så hyggelig at du tenker på personalet.. Vi setter pris på sånt, forventer det ikkke..MEN det er VELDIG hyggelig gjort... En rose singelpakket m vannbeholder?? Har faktisk fått alt fra stekepinsett, deodorant,solkrem, og takkekortbilde med hyggelig hilsen på... I Oslo var de mye flinker til sånt..enn her "ut på BØGDA"
snuppelure 74 Skrevet 20. juni 2007 #7 Skrevet 20. juni 2007 Frukt eller sjokolade til personal rommet kanskje ?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå