Monajenten Skrevet 20. juni 2007 #1 Skrevet 20. juni 2007 Jenten min går i en barnehage med 81 barn, med andre ord en del voksne også. De er delt inn i team, og på hennes team er det seks voksne. Men hun har en som er skikkelig favoritt, koser med henne og holder i hånden på tur osv osv. Jenten min har til og med invitert henne hjem hit på middag, hehe;) Vi er jevngamle, snakker godt sammen og har faktisk møttes et par ganger ute også. Men imorgen er siste dagen i barnehagen før gullet skal på ferie, og jeg har litt lyst å gi en liten oppmerksomhet til denne ansatte, som takk for at hun er så snill og god. Har hørt at det egentlig ikke er så populært med personlige gaver i barnehagen, men kan jeg lage et kort til henne med bilde av jenten min på og gi imorgen, eller blir det også dumt?
Katja Skrevet 20. juni 2007 #2 Skrevet 20. juni 2007 Jeg ville ikke gjort det. Da ville jeg heller sendt en blomst hjem til henne, eller sendt henne et kort når dere er på ferie.
ma♥med 2 små jenter♥ Skrevet 20. juni 2007 #3 Skrevet 20. juni 2007 Du kan jo gi det til henne litt sånn diskret
krabbetrollet Skrevet 20. juni 2007 #4 Skrevet 20. juni 2007 Jeg ville heller sagt det til henne, jeg :-) At hun er snill og god og at datteren din er veldig glad i henne. Det varmer mye mer enn en gave :-)
LivetErEnLek Skrevet 20. juni 2007 #5 Skrevet 20. juni 2007 Skriver under på katjas. Skal man gi gaver til sommer/jul osv, så burde det gjøres likt til de som jobber med barnet, hvis ikke blir det litt feil.
Gjest_1001 Skrevet 20. juni 2007 #6 Skrevet 20. juni 2007 Det er veldig fint til klasseforstandere og slikt. Men i en barnehageavdeling der det er flere voksne blir det litt "urettferdig" å gi gaver til bare 1 person. Kanskje de andre vil føle at de gjør en dårligere jobb enn vedkommende fordi de ikke fikk noe?
Girly *snuppa og snuppen* Skrevet 20. juni 2007 #7 Skrevet 20. juni 2007 Synes jeg du kan gjøre - litt diskret som noen her nevner. Eller evt sende det hjem til henne da. Hun kommer ihvertfall til å sette stor pris på det!
Gjest Skrevet 20. juni 2007 #8 Skrevet 20. juni 2007 du kan jo ikke bare gi til en av de ansatte som jobber på teamet til datteren din da.. det er litt dårlig gjort. skal du gi en oppmerksomhet til henne så får du heller gjøre det uten om bhg da. men når dete r sagt- hvis du gir til alle så hørtes du ut som en kjempe fin gave. jeg/ vi( kollegaene mine og jeg) setter veldig pris på en liten oppmerksomhet til jul og sommer. uten av man krever det.. men hadde blitt litt lang i masken om bare en av oss på avd hadde fått noe for man jobber som et team:)
Monajenten Skrevet 20. juni 2007 Forfatter #9 Skrevet 20. juni 2007 Takk for svar alle sammen:) Da tror jeg at jeg lar være å levere i barnehagen ihvertfall, kan godt forstå at det blir litt urettferdig ja.
Mor til mine2 ♂ ♂ Skrevet 20. juni 2007 #10 Skrevet 20. juni 2007 Jeg jobber i bhg og det blir ofte gjort der, ingen hos oss tar det ille opp.. Men verbal ros gir den/de ansatte mye mer da..
Bettybu Skrevet 20. juni 2007 #11 Skrevet 20. juni 2007 Det er slettest ikke alle som fortjener oppmerksomhet, og de får ta det som det er... Jobber ilag med en som uffer og skjenner..Griser og bråker, og bærsjer seg ut gjør jo desse barna...Og med de foreldrene de har er det ikke annet å vente.... Ja, barna er fra 25 mnd til nettop fyllt 1 år!!! Det er noen "gamle" damer som burde innse at de kanskje burde trappe ned jobben, eller allerhelst slutte!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå