*Vetlis* Skrevet 20. juni 2007 #1 Skrevet 20. juni 2007 For de av dere som har litt problemer med å få trusene til å passe foran på maven, snu de bak fram!!!!! Alle truser er jo større over ræva !
Erisa* Skrevet 20. juni 2007 #2 Skrevet 20. juni 2007 Hehe, det ser sikkert skikkelig lekkert ut:) Men når man er så stor at det er et problem, så ser man det vel ikke selv uansett;)
*Vetlis* Skrevet 20. juni 2007 Forfatter #3 Skrevet 20. juni 2007 Neida, så ikke så dumt ut! Jeg kjøpte meg nye hippsters på Gina Tricot i sta, å tok den på feil vei, det fremhevet bakdelen litt, men så ikke så teit ut foran, ser dummere ut med mamma truser synes jeg ;-)
Erisa* Skrevet 20. juni 2007 #4 Skrevet 20. juni 2007 Ja, jeg har ikke kommet så langt enda.. Trodde jeg hadde begynt å få mage for et par uker siden, men nå er jeg slank som før. Var nok bare luft... Men den kommer vel snart nok:)
*Vetlis* Skrevet 20. juni 2007 Forfatter #5 Skrevet 20. juni 2007 Har ikke beg å få noe særlig mage enda jeg heller, dvs jeg har litt fra før, men har bestemt meg for at den skal ikke bli større denne gangen !!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå