Anonym bruker Skrevet 20. juni 2007 #1 Skrevet 20. juni 2007 å da prater jeg om min samboer som jeg har vært med i ti år og som jeg venter vårt tredje barn sammen med.... det siste året har han så å si dreti i alt som heter personelig hygiene. må mase i minst ei uke for å få han til å gå i dusjen. og tannbørsten har ligget på samme sted i alle fall i to mnd. å han skjønner ikke hvorfor jeg ikke er interessert i sex lenger???!!! man blir ikke akkurat opphisset av en stinkende kropp med matrester mellom tenna.... og ikke kom å si det er en bagatell fordi dette gnager meg langt inn på tarmen..... har prøvd å prate til fornuft men til ingen nytte.... dumme mannfolk.
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2007 #2 Skrevet 20. juni 2007 Kanskje han sliter litt psykisk? Det kan gå utove hygienen.
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2007 #3 Skrevet 20. juni 2007 ååå fy for en gris:-((( ÆSJ... Han tenker ikke på at han kan få karies?? Kjenner nakkehårene mine reise seg her. Og måtte ta tunga rundt på tenna for å kjenne om jeg har bellegg.. børster tenna 3 ganger om dagen. Har allergi mot bellegg på tenna.. Ser faktisk for meg han Al Bundy når du beskriver din sambo.
@nne p@ l@nne Skrevet 20. juni 2007 #4 Skrevet 20. juni 2007 He,he,he Al bundy. Han hadde jeg glemt En skikkelig sjarmør det :-)
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2007 #5 Skrevet 20. juni 2007 hadde nesten det samme problemet med min samboer... jeg satte meg ned á pratet med han, etter at det hadde plaget med i mange uker, jeg ga han et ultimatium faktisk, vask deg, bytt klær, á puss tennene dine, sá kanskje du fár litt sex, ellers sá flytter jeg... han stinket, á jeg orket ikke á bo med han mer, men han gjorde som jeg sa á forstod problemet sitt etterhvert... ÆSJ, jeg hater folk som stinker, heheheh
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2007 #6 Skrevet 20. juni 2007 jeg bare må komme med en ting som er ekkelt, men som også kansje kan få han til å skjønne.... Om han ber så om sex, så kan du be han først hente en pakke med kjeks. Og når han da kommer med den, spør han sikkert hva du skal med den. Da kan du pent si at siden du ikke har vasket deg på leeenge, så kansje du kan skrape av litt ost først og kjenne hvordan lukta er. Kansje han da skjønner poenget. Eller kansje legge han sure sokker på hodeputa, eller kansje boksere med bremsespor på puta hans? Og si at det du kjenner av kroppslukten hans er hundre ganger værre enn det på puta hans.... Føler virkelig med deg.. En med dårlig hyggene er udelikat.
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2007 #7 Skrevet 20. juni 2007 Å gud, det der er ingen bagatell nei... Har vært borti det samme med ekskjæresten min. Han stinket! Er jo veldig merkelig at "normale" oppegående menn ikke bryr seg mer om hygiene. Mistet helt respekten for eksen min pga av dette og gjorde det slutt. Tror du må banke inn i hodet på den mannen din hvor ille dette er for det kan jo faktisk ødelegge forholdet!
*Vetlis* Skrevet 20. juni 2007 #8 Skrevet 20. juni 2007 Å fytte rakkern! Nå kjente jeg at jeg ble skikkelig uvel, å jeg har ikke sett mannen en gang! Kan ikke være videre hyggelig å dele seng med han nei.
Blåbærmuffins Skrevet 20. juni 2007 #9 Skrevet 20. juni 2007 Å herregud.. det der hadde ikke jeg taklet! Sendte mannen min i dusjen kl 0630 imorges da han prøvde å legge seg etter nattevakt. Følte meg litt slem, men det luktet jo død av han så hadde ikke noe valg, hehe..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå