Modesty Blaise Skrevet 20. juni 2007 #1 Skrevet 20. juni 2007 Lenge siden jeg har hørt fra deg. Er det noe nytt hos deg da? Trodde ikke så veldig at jeg var gravid altså...fikk mest bare lyst til å brenne av en test på gøy siden det var 32 dager siden SA startet...heheheh Når har du IKM?
Måånestråle Skrevet 21. juni 2007 #3 Skrevet 21. juni 2007 Hei! Så hyggelig å bli ropt på Her er det ikke så mye nytt i grunnen. Vi har ikke brukt prevensjon, og hadde litt sex rundt EL-tider. Ikke så mye som vi kanskje ville hatt om vi var på hugget på prøvingen, men litt. Så da får vi bare se hva som skjer... Jeg har hatt noen symptomer som har kommet og gått, og som varierer fra dag til dag. Jeg har derfor ikke så stor tro på at det er ekte symptomer, tror heller at det er psyken som spiller meg et lite puss. Jeg hadde jo flere symptomer de pp'ene vi var prøvere UTEN å få det til, enn jeg hadde den måneden jeg faktisk ble gravid...! IKM er muligens neste torsdag, men jeg aner egentlig ikke. Da er det 28 dager siden første dag av forrige mens, som var normalen før. Men forrige syklus var 31 dager. Og så hadde jeg masse EL-symptomer veldig tidlig i denne syklusen, så sånn sett skulle man tro at IKM er tidligere enn neste torsdag. Så neimen om jeg vet! Jeg tester nok før helga for sikkerhets skyld, før jeg evt hiver innpå en flaske vin. Hvordan går det med deg? Har du blitt bitt av testebasillen du også?? hehe.. Det ER jo litt spennende å teste, da!
Modesty Blaise Skrevet 21. juni 2007 Forfatter #4 Skrevet 21. juni 2007 Så dere hadde det kjekt i køben altså? Tenker jeg nok. Det er en deilig by. Spesielt når det er litt varmt i luften og man kan sitte ute og nyte en lille en. Men du, å teste før helga er vel bortkastet. Sjangsen for at du får pos test nesten en uke før IKM er vel minimal. For en testoman! hehehe Kos deg med vinen du. Litt vin skader ikke de første ukene uansett. Det er jo etter 4 uker at man deler blodsystem. Ellers skal jeg bort i helgen. Har pakket og reiser til svigers rett etter jobb i morgen. St.hans feiring. Det blir koslig. Så jeg blir uten nett i helga.... Like greit.. Godt med noen bim frie dager i ny og ne. Godt å høre fra deg snuppa.
Måånestråle Skrevet 24. juni 2007 #5 Skrevet 24. juni 2007 Køben var supert, selv om det regnet litt mer enn vi hadde tenkt.. hehe. Vi koste oss med shopping, restaurantbesøk og tivoli. Køben ER en deilig by! Og nå er det under to uker til vi reiser på ferie!!! :) Testen var ekte blendahvit på fredag, som forventet. Eneste grunnen til at jeg testet var at jeg hadde så himla mange EL-symptomer forholdsvis tidlig i syklusen, pluss at jeg hadde noen graviditetssymptomer. Tenkte at det var bedre å svi av en test enn å få dårlig samvittighet hvis jeg hadde testet positivt noen dager etter intensiv vindrikking..! Men nå er det bare å vente på tanta. Håper den kommer når jeg tror den skal komme, slik at vi vet litt mer om hva vi sikter mot i neste pp! Da skal vi jo prøve på ordentlig!!! Hm, er nesten litt spent jeg nå Hvordan var st.hans-feiringen? har det regnet hos dere også? Vi feiret st.hans på kino, rett og slett!
Modesty Blaise Skrevet 24. juni 2007 Forfatter #6 Skrevet 24. juni 2007 Da kom tanta tilbake på plass her i gården..... Det småregna men vi var ute på fotballbanene med tantebarn og stebarn. Kjempeartig. Jeg stod i mål og slapp inn alle målene...hehehe Er ikke akkurat noen fotballspiller... Den testet du brukte var sikkert ødelagt. Om hu der kjerringa ikke dukker opp snart får du brenne av en ny test. Som virker. Klem
Måånestråle Skrevet 24. juni 2007 #7 Skrevet 24. juni 2007 Fotballspilling på st.hans med tantebarn og stebarn høres veldig hyggelig ut! Min lille tanteunge er for liten for slikt ennå, men jeg gleder meg SKIKKELIG til han begynner å løpe rundt og vi kan spille fotball osv. Han er 8 mnd nå... Enig ang ødelagt test. hehe.. Om tanta ikke har møtt opp til neste helg, så blir det ny testing ja. Men er meget forberedt på at den dukker opp, og det føles veldig greit. Det er jo egentlig NESTE pp at vi skal klare det! Har null og niks av symptomer nå, de var vel mest inne i mitt lille hode, tenker jeg Klar for ny uke?
Modesty Blaise Skrevet 24. juni 2007 Forfatter #8 Skrevet 24. juni 2007 Klar for ny uke jes...Det er festival i byen og jeg skal på konserter hele uken så det blir hektisk og morro:-) Min nevøer er tvillinger på 7 år og stesønn er 10 år, fin gjeng å spille med det. Bikkja mi deltok også. hehehe artig. Enn du da? Travel uke?
Måånestråle Skrevet 24. juni 2007 #9 Skrevet 24. juni 2007 Høres ut som en bra fotballgjeng, ja! Kanskje bikkja hadde vært like flink som deg i mål??! Neida, ikke så travel uke på meg, tror jeg. Vi går på visninger for å finne et hus å kjøpe, og i det siste har det vært litt å se på. Så da går det med en del kvelder til det. Jobben er heldigvis forholdsvis rolig for tiden, og nå er det bare halvannen uke til ferie :) Det blir supert!
Måånestråle Skrevet 25. juni 2007 #10 Skrevet 25. juni 2007 Hmmm.... i dag har symptomene spøkt for fullt i kroppen min. Jeg var uggen i dag tidlig (gikk over når jeg fikk spist frokost), har frosset hele dagen på kontoret (jeg frøys veldig mye sist..!) og jammen ble jeg ikke skikkelig kvalm på vei hjem fra jobb også. Jeg har i tillegg vært stuptrøtt hele dagen og sovna på sofa'n etter middag. Så nå begynner jeg å lure igjen, da... Har bestilt tester fra Danmark i dag, så de kommer vel i posten om noen dager. Hm, ble litt spennende dette!
Modesty Blaise Skrevet 25. juni 2007 Forfatter #11 Skrevet 25. juni 2007 Steik kor spennende da. Jeg gleder meg til å høre test resultater....hirr hirr hirr.. I dag har jeg vært på kurs hele dagen, og det skal jeg i morgen også. Gått lang tur med bikkja etter jobb og nå bare sløver jeg.... Festivalen starter i morgen.
Måånestråle Skrevet 25. juni 2007 #12 Skrevet 25. juni 2007 Jeg har vært lettere distrahert på jobb i dag, så har hatt en særdeles rolig dag. Mye surfing på nettet.. I kveld har jeg følt en stor tiltrekning til sofaen.. virker kjent det der, egentlig! Men det kan jo like godt være at jeg har en slapp dag! Hm Hm. Så flink du har vært som har gått lang tur. Jeg tenkte å ta meg en sykkeltur i kveld, men til nå har det blitt med tanken...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå