lenej :o) Skrevet 20. juni 2007 #1 Skrevet 20. juni 2007 om dere ikke vil.. ble så engasjert i bh-letingen til ka-ping.. så, kom på, som jeg så mange ganger har spurt før.. huff da.. dere ser vel ikke min plastlomme med alle vitnemålene mine å attestene mine her? har vært dypt savnet i snart et år... f.dato: 240583 MEN! ikke gidd å tenk på det, om dere ikke har tid/lyst.. mye masing på dere idag, ja...
Cat.68 Skrevet 20. juni 2007 #2 Skrevet 20. juni 2007 Jeg mener de ligger i en hvit skuff, Trulig en kommode. Trur det er et soverom/gjesterom.
lenej :o) Skrevet 20. juni 2007 Forfatter #3 Skrevet 20. juni 2007 vi har 3 soverom, to av dem har skap, ene med skuffer. ingenting der da.. men fant, under hele skuffeseksjonen, en geografi-prøve, som hun jenta som eide rommet, og kleskapet før, har hatt... har ikke noe særlig med kommoder, vi...
Gjest Skrevet 20. juni 2007 #4 Skrevet 20. juni 2007 ser og noe hvitt...men kan ikke med sikkerhet si om det er et skap eller en skuff...kan og være en veske av noe slag...hehe
lenej :o) Skrevet 20. juni 2007 Forfatter #5 Skrevet 20. juni 2007 i all verden kan det være tro... hmm... har tatt meg en runde i hele huset, som ikke er så stort, så tar ikke lange tida.. ingenting... men har ikke vært på mørkeloftet. men tviler sterkt på at det er der oppe da..
Gjest Skrevet 20. juni 2007 #6 Skrevet 20. juni 2007 gå dit du...fikk ståpels jeg...og når jeg får det er det som regel rett eller på rett spor...
lenej :o) Skrevet 20. juni 2007 Forfatter #7 Skrevet 20. juni 2007 okei da.. eg får gå dit å se imårra, mini sover rett nedfor der så.. men skal dit å forske imorgen.. er ikke så mye der oppe da, er ikke i besittelse av så altfor mye ting da... men da skal eg se imårra.. vi kan jo æmmæssænne..
Expat Skrevet 20. juni 2007 #8 Skrevet 20. juni 2007 Du, hvor lang tid tid tok det før du fikk svar fra moderator forleden?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå