Gå til innhold

Reisetralle til jente 2,5

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ikke så veldig stor for alderen. Har ikke målt henne på en stund, men tror fremdeles hun ligger under kurven. Prøvde Carena Easy i dag, men den var litt liten til henne synes jeg. Har dere en god vogn å anbefale? Må tåle ihvertfall 18 kg, være lett og liten når den blir slått sammen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dytter

Skrevet

Quinny Zapp!

Fantastisk trille som kun veier 6 kg og blir veldig liten som sammenslått. Følger med bag til å ha den i.

Eneste ulempe er at den ikke kan slås ned i liggestilling, men det er vel ikke noe problem når jenta er 2,5 år?

Skrevet

Er på jakt etter en vogn som kan legges ned, ihvertfall litt. Hun sover på dagen enda. Greit å kunne sove i vogna, så vi slipper å gå tilbake til hotellet når hun skal sove...

Så litt på Brio Sitty i dag. Den er jo ikke så stor den, men allikevel stor nok til jenta.

Skrevet

vi bruker sitty og han er 2,5.. og han er stor. kjempe lett å legge sammen og frakte med seg. veier ingenting :)

Skrevet

Jeg har en Simo Champion som jeg kjøpte brukt. Føler den blir litt lik Brio Sitty. Simo vognen er kjempestor og kjempetung. Angrer litt på det kjøpet, ja.

Skrevet

Vi har akkurat vært på Kreta med vår gutt på 2 og et halvt år. Vi kjøpte en trille som heter Babytravel på Småtroll-butikken i Molde. Vi betalte 990 kroner, men lurer på om det var et intro.tilbud, for denne vognen var ganske ny på markedet.Vi hadde i utgangspunktet tenkt å kjøpe Carena Easy, men denne var veldig bra så vi valgte den i stedet. God plass til han for å sove(han sover fremdeles på dagen). Mykt underlag, med ekstra pute under hodet. Han hadde god plass i den og han er ikke liten for alderen. Vognen veier 10 kg, men kjempeenkel å slå sammen, det var ingen problem på turen. Vi kjøpte den i lime-farget , og det var veldig greit om dagen når det var varmt. Så ble han ikke kokt inni den.

Skrevet

Glemte å si at ryggen kan slås helt ned på denne:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...