junisnuppa/fødeklar Skrevet 20. juni 2007 #1 Skrevet 20. juni 2007 Huff... nå kan jeg le, men i stad var jeg så sint at jeg freste....Skulle lage meg et stort deilig glass med iskaffe. Klarte å miste det utover stekeovnen slik at det rant nedover bryterne og inn i skapet og la seg i deilige dammer oppi kjelene i skapet......Da var det jeg bare så svart her.... Vaska alt jeg kom over og mere til. Gulver, vegger, skap, kjeler, badet, klesvaska gikk unna,stua fikk rene gulv og støvfrie hyller... i det hele tatt.. Så ble jeg mye roligere også da...kjenner nå at det murrer godt i ryggen. Håper jeg kan oppnå noe mer enn et rent hus siden jeg bare har 6 dager til termin. Er det flere som har litt vaskedilla nå på slutten? Kjenner at jeg bare må ha det rent og "klart" til snuppa kommer....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå